  • 21. Data: 2010-02-28 11:33:00
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 12:20, wirefree wrote:
    > Zamow na uczelnie.

    Nie jestem ani studentem (już) ani pracownikiem uczelni. W wątku
    prosiłem o OPINIE o firmach, a nie o info jak zamówić w technoservice.

    pozdr.

  • 22. Data: 2010-02-28 14:20:29
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Faldruk: współpraca od jakiś 5 lat, kilka/kilkanaście zleceń rocznie,
    płytki proste jedno- i dwuwarstowe. Jeden zonk, błyskawicznie zrobili
    powtórkę poprawnie. Cała reszta wykonań bez zastrzeżeń.

    A, jeszcze jedno. Być może nie ma to przeniesienia na jakość,
    ale ja zawsze płacę w terminie. Bywa, że stałego, dobrze
    płacącego klienta lepiej się obsługuje.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 23. Data: 2010-02-28 14:52:41
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message

    > Chyba niezbyt się zrozumieliśmy... Płytki które były bezpośrednim impulsem
    > do powstania tego wątku są właśnie z Chin. Są gorsze niż te z

    Chyba robisz czarny PR, bo ci nie idzie i jesteś z jakiejś płytkarskiej
    firmy.

  • 24. Data: 2010-02-28 14:57:58
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> wrote in message

    > Już o tym pisałem kiedyś, ale napiszę raz jeszcze: podobnie jest z
    > zamawianiem elementów optycznych (kliny, pryzmaty, soczewki etc) dobrej
    > jakości na zamówienie wg. opisu. Polski szlifierz zacznie od marudzenia,
    > że będzie drogo i trudno coś takiego zrobić. Potem będzie się ociągał z
    > zamówieniem, zrobi niechlujnie. Chińczyk odpowiada na e-mail po 15
    > minutach (niezależnie o jakiej porze napiszesz do niego!), zrobi wszystko
    > precyzyjnie i taniej niż Polak,

    Chińczyk zawsze odpowiada na maila natychmiast.
    Nie wypytuje co za firma jak na przesłuchaniu.
    Nie czai się z cenami.
    Zamawiam dużo mechaniki w chinach na zamówienie, toczonej na obrabiarkach,
    centrach obróbczych.
    Kontakt z nimi jest cudowny albo MSN albo Skype. Szkoda czasu na maile i te
    biznesmeńskie wymiany korespondencji.

  • 25. Data: 2010-02-28 15:00:01
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message

    > 2 warstwowe plytki zamawiasz w PCBCART ?? Przeciez to sie nie oplaca.
    > Zamow w technoserwisie bedzie taniej i szybciej.

    I sie nie pozbierasz pewnego dnia jak będzie tysiąc zwarć albo niestykające
    przelotki albo cynowanie jakby lutownicą.

  • 26. Data: 2010-02-28 15:04:14
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 15:20, MKi wrote:
    > Faldruk: współpraca od jakiś 5 lat, kilka/kilkanaście zleceń rocznie,
    > płytki proste jedno- i dwuwarstowe. Jeden zonk, błyskawicznie zrobili
    > powtórkę poprawnie. Cała reszta wykonań bez zastrzeżeń.

    A jak z moim ulubionym parametrem czyli precyzją pozycjonowania warstwy
    opisu względem pozostałych warstw?

    > A, jeszcze jedno. Być może nie ma to przeniesienia na jakość,
    > ale ja zawsze płacę w terminie. Bywa, że stałego, dobrze
    > płacącego klienta lepiej się obsługuje.

    Jako osoba prywatna tak czy siak płacę przed otrzymaniem płytek [;

    pozdr.

  • 27. Data: 2010-02-28 15:08:38
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 15:52, mariusz wrote:
    > Chyba robisz czarny PR, bo ci nie idzie i jeste? z jakiej? p?ytkarskiej
    > firmy.

    Przezabawne [;

    Ci którzy wiedzą kim jestem - wiedzą jak jest i po co mi te płytki. Ci
    którzy nie wiedzą - ich problem - łatwo się dowiedzieć.

    W tym dokładnie poście masz zdjęcia płytek z firmy PCBCART
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=770
    4385#7704385

    Nie wierzysz, to zrobię Ci zdjęcie tych płytek na tle faktury za nie, na
    której widnieje nazwa tych płytek - taka sama która jest na nich
    wydrukowana (beznadziejnie zresztą).

    pozdr.

  • 28. Data: 2010-02-28 15:15:22
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

> [...]
    > którzy nie wiedzą - ich problem - łatwo się dowiedzieć.
    >
    > W tym dokładnie poście masz zdjęcia płytek z firmy PCBCART

    Coś ściemniasz. Ta soldermaska nie wygląda mi na PCBCART ani cynowanie. To
    mi wygląda na maskę z 3 sortu polskiej fabryczki.
    Mam czerwone maski od nich i inaczej wyglądają.

  • 29. Data: 2010-02-28 15:19:10
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

> [...]

    > Nie wierzysz, to zrobię Ci zdjęcie tych płytek na tle faktury za nie, na
    > której widnieje nazwa tych płytek - taka sama która jest na nich

    Koniecznie zrób zdjęcie faktury i listu przewozowego. Znamy te papiery to
    zweryfikujemy :-)

    Wypuścili go jako trola elektrodowego - bo ma 5000postów to trol, a nie
    dyskutant. Ktoś mu kazał oczernić PCBCART, nie karmić !!!!!

  • 30. Data: 2010-02-28 15:35:20
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Wypuścili go jako trola elektrodowego - bo ma 5000postów to trol, a nie
    > dyskutant. Ktoś mu kazał oczernić PCBCART, nie karmić !!!!!

    Tez mi sie widzi ze to troll bagienny, chinczyki raczej nie sprzedaja
    PCB bez testowania elektrycznego.