  • 41. Data: 2010-02-28 16:59:38
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:1024116869.20100228174452@pik-net.pl...
> [...]

    Przecież to nie faktura. Pokaż tam niżej ten dokument i pokaż fakturę

  • 42. Data: 2010-02-28 17:01:41
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message

    > Jakbyś jeszcze przejawiał wątpliwości, to teraz masz pełen komplet:
    > http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg
    > http://www.freddiechopin.info/img/ph1.jpg
    > http://www.freddiechopin.info/img/ph2.jpg

    odsłoń ceny

  • 43. Data: 2010-02-28 17:07:21
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message

    > Jakbyś jeszcze przejawiał wątpliwości, to teraz masz pełen komplet:
> [...]

    Chcę ustalić po wartości czy to są te płytki, a nie inne, bo powiedzieć to
    sobie możesz co chcesz. Tam jest pieczęć urzędu celnego-w prawym rogu.
    Odsłoń ceny to będziemy widzieć czy to te płytki. Umiemy to ocenić.
    .

  • 44. Data: 2010-02-28 17:07:41
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 18:01, mariusz wrote:
    > ods?o? ceny

    A co cię to gówno obchodzi ile te płytki kosztowały? Nie twój interes...
    Idź już stąd, bo widzę, że będziesz się teraz czepiał do końca świata
    zamiast grzecznie przeprosić za podejrzenia i odejść z miejsca gdzie cie
    już nie chcą...

    Zresztą - zdjęcia wrzuciłem, każdy oceni który z nas mówi prawdę, a
    który nie i kto tu jest trollem (to taki co prowokuje bezsensowne
    dyskusje tak BTW). Co ty sobie tam myślisz i piszesz - nic mnie to nie
    interesuje, więc naprawdę - idź już stąd, bo zaśmiecasz wątek.

    wypozdr.

  • 45. Data: 2010-02-28 17:11:32
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

> [...]
    > Idź już stąd, bo widzę, że będziesz się teraz czepiał do końca świata
    > zamiast grzecznie przeprosić za podejrzenia i odejść z miejsca gdzie cie

    Dawaj te ceny, bo w dalszym ciągu uważam, że trolujesz. Bez cen nie jesteśmy
    w stanie zweryfikować czy to są te czy inne płytki !
    Po drugie to podpada pod działalność gospodarczą, a nie prywatne zamówienie.
    Dawaj dawac cffaniaku

  • 46. Data: 2010-02-28 17:17:17
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message
    Jeszcze raz:

    Na podstawie ceny jednostkowej i wartości tych płytek na dokumenbie podbitym
    przez urząd celny będziemy w stanie określić czy kłamiesz.
    Czy te płytki, które pokazujesz są tymi z tych dokumentów.
    Widzę, że celowo manipulujesz plikami jpg i zakrywasz, nie pokazujesz
    całości.

    Czekamy więc na pełny skan tego dokumentu, który ma pieczęć urzędu celnego
    gdyż jest wiarygodny.
    na jego podstawie będziemy wiedzieć czy były to płytki 1x1cm czy twoje.

  • 47. Data: 2010-02-28 17:18:40
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "mariusz" <m...@l...com> wrote in message

    > Czekamy więc na pełny skan tego dokumentu, który ma pieczęć urzędu celnego
    > gdyż jest wiarygodny.
    > na jego podstawie będziemy wiedzieć czy były to płytki 1x1cm czy twoje.

    Zaraz wejdę na PCBCART i je wycenie. Zaden to problem.

  • 48. Data: 2010-02-28 17:19:44
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 18:11, mariusz wrote:
    > [...]

    Ignore.

    Jak podam ceny, to pewnie jeszcze miałbym:
    1. udostępnić ci moje konto w PCBCART (bo przecież mogłem tam zamówić
    inne płytki o takich wymiarach, w końcu to w miarę popularny rozmiar
    obudowy) abyś sobie mógł przejrzeć Gerbery tego zamówienia
    2. zrobić zdjęcia z dwóch stron wszystkim płytkom, bo przecież to mogą
    być 2 płytki które sam sobie wydrapałem w garażu
    3. Podać ci moje konto PayPal abyś mógł sprawdzić czy za płytki
    faktycznie zapłaciłem
    4. podać ci rozmiar buta, orientację seksualną, wyznanie, opcje
    polityczną i sympatie filmowe...

    Tia... Zapomnij...

    (porównaj Order ID / Shipement reference / Sender's ref. z
    udostępnionych dokumentów)

    Jak już pisałem - każdy sam sobie oceni kto ma rację.

    wypozdr.

  • 49. Data: 2010-02-28 17:21:49
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message

    Już widzę WAGA netto 0.00 i waga brutto 0.00
    Czyli cena na tym dokumencie była zero kłamczuszku.

  • 50. Data: 2010-02-28 17:23:41
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

> [...]
    > zapłaciłem
    > 4. podać ci rozmiar buta, orientację seksualną, wyznanie, opcje polityczną

    Jesteś oszust. Z dokumentu wynika, że waga wynosiła 0.00
    Czego więc dotyczyła ta faktura ?