  • Data: 2019-12-24 02:48:30
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5dfcc972$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Jest to jakis punkt widzenia,

    Jak to jakiś? Jaki konkretnie?!

    > ale ja protestuje przeciwko prawu,
    > ktorego nie mozna zrozumiec :-)

    Dlaczego protestujesz? ;)

    > A poza tym ... a jakby chcial sprawdzic

    Kto by chciał kontrolować? Ty byś chciał? Po co? ;)

    > czy dobrze mi policzyles ? :-P

    Nie masz do mnie zaufania? To nieładnie. ;)

    -=-

    Chciałbyś kontrolować -- to byś za
    kontrolę zapłacił i bym skontrolował. ;)

    -=-

    Kiedyś ;) chłop wychodził rano w pole i doił krowę
    czy zbierał trawę lub gonił mamuta... Teraz niemal
    wszystko wykonują roboty?... Nie niemal wszystko,
    ale sporo... Ludzi do prawdziwej pracy potrzeba
    coraz mniej... Gdzieś trzeba ich upchać... By
    nie nudzili się, nie rozrabiali, nie wpadali
    w depresyje...

    Medycyna daje nadzieję -- ludzie żyją coraz dłużej,
    są więc w coraz gorszym stanie, czyli domagają się
    coraz większej liczby lekarzy...

    Ale wszystkich chłopów i robotników nie przekwalifikujesz
    w medyków -- część musisz upchnąć choćby w biura rachunkowe... ;)

    -=-

    Umówimy się (społecznie) że moje biuro nie popełnia błędów i będzie OK.

    --