  • Data: 2019-12-24 10:31:26
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 24 Dec 2019 10:07:48 +0100, w <5e01d663$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Czyli deflacja nie była tylko za PO.
    > Ale może w twoim matrixie liczy się to jeszcze inaczej. :-)

    A ktoś twierdził, że tylko za PO? To chyba twoja imaginacja.

    Była za Pisu także, ale to raczej siłą rozpędu -- skutki rządzenia komuny
    dopiero teraz są widoczne.

    > Twoja zakłamana teza więc dawaj potwierdzające to linki.

    Ty jesteś jakiś jebnięty? Sam znalazłeś dane, że deflacja trwała od 2014 do
    2016. Już zapomniałeś?

    > Ty jesteś kretynem i po tym co piszesz widać że nie zdajesz
    > sobie z tego sprawy.

    Czuję że mam do czynienia z typowym przygłupim i pierdolniętym pisowskim
    elektoratem bolszewickim...