  • 111. Data: 2014-11-04 02:43:57
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 03 Nov 2014 15:24:13 +0100, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Alternatywnie: socjalizm dzielnie rozwiązuje problemy, które sam powoduje.

    >Pamiętam jak kiedyś kumpel używał czeków do wypłacania kasy z konta, via
    >poczta. Kiedyś skończyły się czeki i poszedł do banku po nowe. Przy
    >okazji dowiedział się że ma debet na koncie na ponad 600 zł.
    >Uwzględniając inflację teraz byłoby pewnie z 1500 zł ;-) Tak, tak, czeki
    >są zajebiste.

    Widac za trudne w uzyciu. Coz, potrafimy tylko przyciskac giziczki.

    A.L.

  • 112. Data: 2014-11-04 02:47:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 2 Nov 2014 22:56:45 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kiedys moze to byla zaleta, dzis wpisuje dane do przelewu przez
    >internet i jest przelane.
    >W wiekszosci wypadkow wpisuje tylko kwote, bo odbiorca jest wsrod
    >zdefiniowanych i wystarczy wybrac.

    >A myslisz ze u mnie to w historii nie ma, ze przelalem ?
    >Od razu jest (nie dotyczy Deutsche Banku, gdzie sa opoznienia).

    >Czyli kazdy biznbes moze sprawdzic ile masz na koncie ?

    Nikt nei moze sprqawdzic mojego konta

    >Czyli przed wypisaniem czeku powinienes sprawdzic stan konta, zapisac
    >sobie ze takowy wystawiles, bo zrealizuja nie wiadomo kiedy ...

    O "cashier's check" slyszales?

    A.L.

  • 113. Data: 2014-11-04 02:48:53
    Od: A.L. <a...@a...com>

    No wlasnie. Debilizm

    A.L.

  • 114. Data: 2014-11-04 06:23:32
    Temat: Re: Płatność iPhone
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Swego czasu miałem płatniczą i kredytową z jednego banku.

    Super. A nie miales samochodu i osobowki tego samego producenta?
    Karta platnicza to kazda karta, ktora da sie zaplacic. Kredytowka,
    debetowka, obciazeniowka - wszystkie sa kartami platniczymi.

  • 115. Data: 2014-11-04 08:37:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-11-02 o 20:03, A.L. pisze:

> [...]
    > dolarow do wizyty. Wiec jak ja mam mu zaplacic? Wsadzam czek do
    > koperty i wysylam. Mozan na pare innych sposobow, ale zuzywajacych 5

    No dobra, a co teraz musi zrobić lekarz żeby te 13 dolarów mógł samemu
    wydać?

  • 116. Data: 2014-11-04 09:13:12
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-03, o godz. 19:33:38
    A.L. <a...@a...com> napisał(a):

    > Zatrzymaj czlowieka na uilcy w Warszawie i zapytaj z jakimi panstwami
    > graniczy Ekwador. Ciekwe czy bedzie wiedzial. A dla Amerykanow, Polska
    > to kraik o takim znaczeniu jak dla Polakow Ekwador. I w zasadzie maja
    > racje

    Jest duża szansa (tak pół na pół) że taki człowiek będzie wiedział że
    to Ameryka Południowa, kawa jest stamtąd i przynajmniej zastanowi się że
    tam mówi się po hiszpańsku. I nie zdziwi się raczej że to blisko Peru.
    Problem może być np. z Reunion czy Belize.

    Sorry ale jeśli chodzi o wiedze ogólną o świecie to Amerykanie są z
    niewielkimi wyjątkami totalnymi ignorantami. I piszę tu o ludziach
    jakoś wykształconych na podstawie wieloletnich z nimi kontaktów. O ile
    wyściubiają nos poza Amerykę to jest ciut lepiej.

    Zdrówko

  • 117. Data: 2014-11-04 09:47:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > No wlasnie. Debilizm

    Debilizm, że nikt czeków nie chciał przyjmować, czy że PKO BP potwierdzał
    telefonicznie ich prawdziwość?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 118. Data: 2014-11-04 09:57:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > 2. ta panienka zalaatwia WSZYSTKEI sparwy, mimo ze obok jest pelno
    > boksow z grubymi dzentelmenami w garniturach
    >
    > I wcale nie pomaga ze w "salonie" kreci sie 5 innych panienek,
    > usmiechajacych sie i witajacych. Nei dziwota ze jakis facio niedawno
    > po dwoch godzinach czekania w banku zsikal sie w gacie, bo mu nie
    > pozwolili pojsc do kibla (zaskarzyl bank, i wygral). Na 3 wizyty w
    > banku, dwie koncze starszan awantura i trzasnieciem drzwiami
    >
    > Polskie banki dlugoooooo musza sie jesze uczyc zeby dociagnac do
    > cywilizacjo. No, aloe widac, mieszkancow Polsski male rzeczy ciesza...

    Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak korzystałem z PKO
    BP.

    Kiedyś w nieodżałowanym Lucasie czas oczekiwania liczony był w dziesiątkach
    sekund. Gdy pojawiała się kolejka, to pracownicy obsadzali wszystkie
    dostępne stanowiska.
    Teraz po przejęciu przez Credit Agricole jest podobnie jak podajesz w swoim
    przykładzie, tylko czas jest zdecydowanie krótszy, 15-20 minut czekania a
    nie 2 godziny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 119. Data: 2014-11-04 10:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
> [...]
    > boksow z grubymi dzentelmenami w garniturach
    > I wcale nie pomaga ze w "salonie" kreci sie 5 innych panienek,

    No coz, zapraszam do BZ WBK. Panienek i panow w garniturach
    kilkunastu, wszyscy zajeci.
    Niestety - klientow kilkudziedziesieciu.

    Bank ma co prawda ponad 5 pieter (Wroclaw), wiec tych panienek i
    chlopakow pracuje tam znacznie wiecej, ale ich nie widac, wiec sie
    klienci nie stresuja :-)

> [...]
    >dziesiątkach sekund. Gdy pojawiała się kolejka, to pracownicy
    >obsadzali wszystkie dostępne stanowiska.

    Niestety - Lucas sie teraz nazywa C-A i wypowiedzenie konta trwalo
    ostatnio z pol godziny.
    No ale tez do Lucasa to ja raz na trzy lata zagladalem po nowy token.

    J.

  • 120. Data: 2014-11-04 10:39:29
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-04, o godz. 09:57:32
    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak
    > korzystałem z PKO BP.

    Dokładnie. Przez jakieś 4 lata regularnie wpłacałem co kilka dni utarg
    na konta w 2 bankach (BGŻ i Kredytbank). Robiłem to w kilkunastu
    oddziałach w Warszawie i okolicy - gdzie akurat było po drodze. I jakoś
    więcej niż kilka minut mi to nie zajęło. Przez ostatnie 3 lata jakoś nie
    miałem potrzeby by się w banku pojawić - do wczoraj. Głupia spraw a-
    zapomniałem PIN-u do rzadko używanego konta. Po drodze z pracy
    zauważyłem szyld BZ WBK gdzie jest to konto. Od wejścia zostałem
    przechwycony przez pracownika, skierowany do odpowiedniego biurka.
    Całość ze zmianą, wydrukowaniem potwierdzenia, sprawdzeniem w aplikacji
    na telefonie czy działa trwało może 8-10 minut. Krówkę dostałem do
    poćmoktania jak czekałem na wydruk potwierdzenia PIN-u.

    A z długiego czekania to najdłużej pamiętam Citibank który mimo
    obsadzenia wszystkich stanowisk robił wszystko ślamazarnie.

    Zdrówko