    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <j...@4...com> <m35sgr$tp8$1@dont-email.me>
    <j...@4...net>
    <l...@4...com> <m35vo6$be8$1@dont-email.me>
    <5456988a$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
    <m367is$bel$1@dont-email.me> <ds7ekughxrhh.mhcu581h0qci$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <54589493$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 10:33:20 +0100

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > I jak sie do tego bakku pojdzie, to czeka sie dwie godziny. Bo
    > 1. Sa 4 stoiska, ale tylko jedna panienka
    > 2. ta panienka zalaatwia WSZYSTKEI sparwy, mimo ze obok jest pelno
    > boksow z grubymi dzentelmenami w garniturach
    > I wcale nie pomaga ze w "salonie" kreci sie 5 innych panienek,
    > usmiechajacych sie i witajacych.

    No coz, zapraszam do BZ WBK. Panienek i panow w garniturach
    kilkunastu, wszyscy zajeci.
    Niestety - klientow kilkudziedziesieciu.

    Bank ma co prawda ponad 5 pieter (Wroclaw), wiec tych panienek i
    chlopakow pracuje tam znacznie wiecej, ale ich nie widac, wiec sie
    klienci nie stresuja :-)

    >Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak
    >korzystałem z PKO BP.
    >Kiedyś w nieodżałowanym Lucasie czas oczekiwania liczony był w
    >dziesiątkach sekund. Gdy pojawiała się kolejka, to pracownicy
    >obsadzali wszystkie dostępne stanowiska.

    Niestety - Lucas sie teraz nazywa C-A i wypowiedzenie konta trwalo
    ostatnio z pol godziny.
    No ale tez do Lucasa to ja raz na trzy lata zagladalem po nowy token.

    J.