eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPłatność iPhone › Re: P?atno?? iPhone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 10:39:29 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 23
    Message-ID: <20141104103929.573a3dce@babcia-workstation>
    References: <dc7ucjaxwt4f$.1p0uqpx73zb1y.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com> <m35sgr$tp8$1@dont-email.me>
    <j...@4...net>
    <l...@4...com> <m35vo6$be8$1@dont-email.me>
    <5456988a$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
    <m367is$bel$1@dont-email.me> <ds7ekughxrhh.mhcu581h0qci$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <54589493$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: router-outside.jewish.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1415093996 24019 217.153.152.74 (4 Nov 2014 09:39:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2014 09:39:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Claws Mail 3.9.3 (GTK+ 2.24.23; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1065041
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-11-04, o godz. 09:57:32
    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak
    > korzystałem z PKO BP.

    Dokładnie. Przez jakieś 4 lata regularnie wpłacałem co kilka dni utarg
    na konta w 2 bankach (BGŻ i Kredytbank). Robiłem to w kilkunastu
    oddziałach w Warszawie i okolicy - gdzie akurat było po drodze. I jakoś
    więcej niż kilka minut mi to nie zajęło. Przez ostatnie 3 lata jakoś nie
    miałem potrzeby by się w banku pojawić - do wczoraj. Głupia spraw a-
    zapomniałem PIN-u do rzadko używanego konta. Po drodze z pracy
    zauważyłem szyld BZ WBK gdzie jest to konto. Od wejścia zostałem
    przechwycony przez pracownika, skierowany do odpowiedniego biurka.
    Całość ze zmianą, wydrukowaniem potwierdzenia, sprawdzeniem w aplikacji
    na telefonie czy działa trwało może 8-10 minut. Krówkę dostałem do
    poćmoktania jak czekałem na wydruk potwierdzenia PIN-u.

    A z długiego czekania to najdłużej pamiętam Citibank który mimo
    obsadzenia wszystkich stanowisk robił wszystko ślamazarnie.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: