eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPłatność iPhone › Re: P?atno?? iPhone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <dc7ucjaxwt4f$.1p0uqpx73zb1y.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com> <m35sgr$tp8$1@dont-email.me>
    <j...@4...net>
    <l...@4...com> <m35vo6$be8$1@dont-email.me>
    <5456988a$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
    <m367is$bel$1@dont-email.me> <ds7ekughxrhh.mhcu581h0qci$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 09:57:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141103-9, 03.11.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 43
    Message-ID: <54589493$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1415091347 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18075 89.72.242.154:4882
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1065039
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:sdbg5ahtuoj3216gd6mqdq32poo2v481s4@4ax.com...
    > On Mon, 03 Nov 2014 21:55:59 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    >
    > No, wyobraz sobie ze jednak od czasu do czasu cos trzeba w banku
    > zalatwic. I nie tylko ja to zalatwiam, bo na ogol jest spora kolejka
    > ludzi. Wiec inni tez maja do zalatwienia.
    >
    > Idea ze "wszysko da sie zalatwic pzrez internet" to idea polglowka.
    > Nei da sie wszystkiego zalatwic pzrez internet.
    >
    > I jak sie do tego bakku pojdzie, to czeka sie dwie godziny. Bo
    >
    > 1. Sa 4 stoiska, ale tylko jedna panienka
    > 2. ta panienka zalaatwia WSZYSTKEI sparwy, mimo ze obok jest pelno
    > boksow z grubymi dzentelmenami w garniturach
    >
    > I wcale nie pomaga ze w "salonie" kreci sie 5 innych panienek,
    > usmiechajacych sie i witajacych. Nei dziwota ze jakis facio niedawno
    > po dwoch godzinach czekania w banku zsikal sie w gacie, bo mu nie
    > pozwolili pojsc do kibla (zaskarzyl bank, i wygral). Na 3 wizyty w
    > banku, dwie koncze starszan awantura i trzasnieciem drzwiami
    >
    > Polskie banki dlugoooooo musza sie jesze uczyc zeby dociagnac do
    > cywilizacjo. No, aloe widac, mieszkancow Polsski male rzeczy ciesza...
    >


    Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak korzystałem z PKO
    BP.

    Kiedyś w nieodżałowanym Lucasie czas oczekiwania liczony był w dziesiątkach
    sekund. Gdy pojawiała się kolejka, to pracownicy obsadzali wszystkie
    dostępne stanowiska.
    Teraz po przejęciu przez Credit Agricole jest podobnie jak podajesz w swoim
    przykładzie, tylko czas jest zdecydowanie krótszy, 15-20 minut czekania a
    nie 2 godziny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: