  • Data: 2014-11-05 10:26:05
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >Właśnie rozchodzi się o to później. Inne banki potrafiły wystartować
    >od razu "zsieciowane" i z dostępem przez Internet.

    Inne banki nie mialy tysiaca oddzialow, czesto polozonych gdzies na
    peryferiach cywilizacji.

    Zreszta az tak bardzo bym na PKOBP nie narzekal, bo jednak mial dosc
    wczesnie bankomaty, chyba sie nie pomyle ze mial pierwsza duza siec
    bankomatow, zaczal wydawac karty kredytowe jako
    "jeden z pierwszych bankow w Polsce" w sensie - kojarze ze dwa, ktore
    oferowaly duzo wczesniej, w pierszej piatce sie chyba zmiesci.

    A przypominam ze telekomunikacja byla taka, ze jak lokalna telewizja
    puscila interaktywny program Piraci, to trzeba jej bylo telefon
    odciac.

    .siec.muItimedialna.w.Polsce.html

    >Inne firmy z o wiele mniejszym kapitałem też zaczęły robic podobne
    >rzeczy w tym czasie.

    raczej nie az takie. Wiem ... tylko ze chodzi o to ze na polozeniu
    tych swiatlowodow sie skonczylo.
    TP przez pare lat nie mialo pomyslu co z nimi zrobic :-)

    >W czym Ci przeszkadza, że inwestor dogaduje się z włascicielem
    >gruntów na warunki zakopania kabla?

    W niczym, tylko tak jeden, drugi, trzeci ... dziesiaty ... no w sumie
    nie widze nic zlego w tym ze przez pole bedzie bieglo 10 kabli.
    Troche gorzej w miescie - chodniki maja ograniczona szerokosc :-)

    J.