eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPłatność iPhoneRe: P?atno?? iPhone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <dc7ucjaxwt4f$.1p0uqpx73zb1y.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com> <m35sgr$tp8$1@dont-email.me>
    <j...@4...net>
    <l...@4...com> <m35vo6$be8$1@dont-email.me>
    <5456988a$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
    <m367is$bel$1@dont-email.me> <ds7ekughxrhh.mhcu581h0qci$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <54589493$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    <54589d62$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 11:37:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141103-9, 03.11.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <5458abe9$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1415097321 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12637 89.72.242.154:4073
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1065050
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:54589d62$0$12637$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >> I jak sie do tego bakku pojdzie, to czeka sie dwie godziny. Bo
    >> 1. Sa 4 stoiska, ale tylko jedna panienka
    >> 2. ta panienka zalaatwia WSZYSTKEI sparwy, mimo ze obok jest pelno
    >> boksow z grubymi dzentelmenami w garniturach
    >> I wcale nie pomaga ze w "salonie" kreci sie 5 innych panienek,
    >> umiechajacych sie i witajacych.
    >
    > No coz, zapraszam do BZ WBK. Panienek i panow w garniturach kilkunastu,
    > wszyscy zajeci.
    > Niestety - klientow kilkudziedziesieciu.
    >
    > Bank ma co prawda ponad 5 pieter (Wroclaw), wiec tych panienek i chlopakow
    > pracuje tam znacznie wiecej, ale ich nie widac, wiec sie klienci nie
    > stresuja :-)
    >
    >>Zmień bank na inny. Takie czasy kolejek to ja pamiętam jak korzystałem z
    >>PKO BP.
    >>Kiedyś w nieodżałowanym Lucasie czas oczekiwania liczony był w
    >>dziesiątkach sekund. Gdy pojawiała się kolejka, to pracownicy obsadzali
    >>wszystkie dostępne stanowiska.
    >
    > Niestety - Lucas sie teraz nazywa C-A i wypowiedzenie konta trwalo
    > ostatnio z pol godziny.
    > No ale tez do Lucasa to ja raz na trzy lata zagladalem po nowy token.
    >

    Ja po 20 minutach czekania w C-A na pracownika, który przyjdzie za 2 minuty
    zrezygnowałem. Niedługo potem dzwonili do mnie z ankietą jak ich oceniam i
    co mogliby poprawić. Zasugerowałem powrót do standardów i organizacji pracy
    Lucasa. :)


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: