    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: P-13 bez A-7
    Date: Thu, 10 Mar 2022 21:25:09 +0100
    <102hqw0dlysxt$.dlg@emil.not.valid> <t04au1$40t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@e...not.valid> <t052kh$15u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <kko8m8qfo9nc$.dlg@emil.not.valid> <t06uen$vnb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1dypskgmdvbj9$.dlg@emil.not.valid> <t07a8b$88d$1$Cav@news.chmurka.net>
    <e...@e...not.valid> <t07be1$92u$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@e...not.valid>
    <1uiftcveu3eh6.1hxnx75tqwxjt$.dlg@40tude.net>
    <t088kf$ipg$1@news.icm.edu.pl>
    <ynmzjlsuqib4$.18s5fsss3h70s.dlg@40tude.net>
    <t0ag7a$aut$1@news.icm.edu.pl>
    <1lxm79yc918ae.zixeu9zx2zz3$.dlg@40tude.net>
    <t0cp6u$p35$1@news.icm.edu.pl>
    <1ro3ifc8ku2j8$.am31e606sq9b.dlg@40tude.net>

    W dniu 10.03.2022 o 13:33, J.F pisze:

    > A za brak OC?
    > W taryfikatorze nie ma, a przynajmniej nie widzę.

    Ale, że zlikwidowali? Nie wierzę. Może to jest za "inne" przewinienia.

    > A za brak przeglądu/badań jest? Bo tez nie widzę, choć mówiło sie,
    > ze wprowadzili.

    "
    art. 94 par. 1: Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania
    lub strefie ruchu prowadzi pojazd mechaniczny, nie mając do tego
    uprawnienia, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny
    nie niższej niż 1500 złotych.

    art. 94 par. 2: Tej samej karze podlega, kto prowadzi na drodze
    publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu pojazd pomimo braku
    dopuszczenia pojazdu do ruchu.
    "

    Nie ma tych przepisów?

    > W jakim sensie?
    > Chyba, ze masz na mysli "przy sobie".

    No właśnie w takim, że mandat jest za jeżdżenie nieubezpieczonym a kara
    UFG za nieubezpieczenie.

    > A tu nalezy sie cala oplata na UFG.

    No ale sugerujesz, że to są kary za to samo. To po otrzymaniu mandatu
    byłbyś już ukarany i byłby koniec tematu. Tyle, że jak wyżej, nie wydaje
    się by to było za to samo. No ale jakaś część wspólna jest.