  • Data: 2022-04-04 13:01:30
    Temat: Re: P-13 bez A-7
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2022 o 10:48, J.F pisze:

    > Sugeruje, ze pieczatka to jest "termin nastepnego badania" a nie
    > waznosci DR czy dopuszczenia pojazdu do ruchu.

    Czyli, że nieważna, że samo wydanie wystarczy. Ciekawa koncepcja i
    właściwie mogłoby tak być. Ale nie wiem jak jest z tą ważnością DR. Może
    go zatrzymują na poczekaniu i wtedy rodzi się autentyczny problem. I
    wtedy dopiero można wystawić mandat o ile ktoś jeździ. No i rodzi się
    pytanie czy wtedy jest obowiązek robienia badań czy może sobie stać.