  • Data: 2011-11-07 23:08:06
    Temat: Re: Outlander
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 23:02:14 +0100, DoQ napisał(a):

    > Oczywiście liczysz na to, że google zapomni to co napisałem wyżej czyli
    > "koło dwumasowe: 1000-2500PLN?" i że sumując wziąłem +/- średnią?

    co jest i tak bzdurą - sprzęgło kompletne HDi z kołem dwumasowym kosztuje
    1300-1800 zł, sprzęgło kompletne bez koła kosztuje 800-900 zł, czyli koło
    kosztuje 500-900 zł
    W końcu nie zmienia się go ot tak, tylko przy okazji wymiany sprzęgła.

    > No tak, regeneracja pompy za 500-700PLN + demontaż/montaż będzie
    > "tańsza" niż nowa pompa paliwa w benzynie, która kosztuje 70-200PLN. Z
    > jednej strony element naprawiany, z drugiej całkowicie nowy i tańszy.

    Nie regeneracja, nowa POMPA. W odróżnieniu od kompletnego modułu z
    czujnikiem poziomu paliwa, rezerwy i zawieszeniem pompy. Po prostu pompa,
    zresztą to jest TA SAMA część co w wielu silnikach benzynowych.
    Nie widzę sensu wymiany czujnika poziomu paliwa skoro nawaliła pompa.

    > Bo nowoczesny CR nie ma niby sondy lambda?

    i psują się co tydzień...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI