  • Data: 2015-03-03 09:51:53
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:md3jo2$jmc$...@n...news.atman.pl...

    > Znaczy kiepsko płacicie, a nie że nie ma komu pracować. To, że ktoś jest
    > bezrobotny nie oznacza, że będzie pracował za stawki poniżej wartości
    > rynkowej.

    ROTFL a cóż to za alternatywna definicja bezrobocia? Jak nie chce pracować
    za stawkę wyższa niż minimalna to znaczy że jest leń a nie żaden bezrobotny.

    Ja tam nikomu nie bronię być leniem - też czasem jestem ale nie nazywam się
    bezrobotnym jak mi się nie chce pracować.

    > To sobie wyobraź - jesteś z Pcimia, jedziesz do Krakowa, bo tam jest
    > praca. Wynajmij mieszkanie, nakarm się, ubierz, a potem zobaczy, czy te
    > 1600zł to starczy na prowadzenie takiego życia, jakie powinien móc
    > prowadzić młody pracujący.

    "Mama daj!" Cóż to za lewacka nowomowa: "powinien prowadzić"? Zaraz może
    napiszesz że każdemu państwo "powinno dać".

    > A czego nie rozumiesz?

    Może idiotycznego założenia że jak ktoś za granica pracuje to po powrocie
    nie będzie.

    Pozdrawiam
    Ergie