  • Data: 2015-03-03 11:20:05
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:md2l69$kh0$1@dont-email.me...
    > Nie pi....
    > Właśnie pracuję w firmie, gdzie ciągle brakuje ludzi - zwyczajnych "roboli
    > do łopaty" - co ktoś się pojawi, to albo "zmęczony" albo "skacowany", albo
    > przychodzi sobie w losowe dni i godziny....
    > Po wypłacie - wiadomo, że się już nie pojawi...
    > Słyszałem - że w Polsce jest bezrobocie - ale w Krakowie jakoś bardzo
    > poszukującego pracy za jakieś 10zł/godzina (netto!) ciężko uświadczyć...

    Po ok. 25 latach nierządów ludzie mają prawo być zmęczeni bezrobociem,
    wyzyskiem w pracy i niepewnym dniem dzisiejszym i jutrem. Ludzie wiedzą ile
    za godzinę zarabia znajomy który wyjechał i który jak przyjedzie to się
    chwali. Pamiętam czas kiedy nagminnie namawiano do podnoszenia
    wykształcenia. Pracujący znajomy program liceum zrobił w jeden rok szkolny.
    Nie, nie był taki zdolny tylko tak to działało. Ja zapier.... w średniej 5
    lat, najzdolniejsi mieli szansę zrobić to samo w 4 lata a ten gieniuś
    skończył średnią w niecały rok chodząc tylko w łykendy. Średnie
    wykształcenie po to by machać łopatą za 10 zł może przez 10 godzin przez
    ponad 20 dni by zarobić 2 tys? Ile taki pożyje? W ciągu ostatnich 3 lat
    straciłem kilku znajomych w wieku 49-59 lat. Ostatni (57 lat) pochowany w
    tamtym tygodniu. Dobrze, że nie robili łopatą bo i tyle by nie pożyli.

    > a w tej bajce są smoki i jednorożce?

    Nie. W tle same POpaprańce, bo nawet za czerwonych pkb było powyżej 5% a za
    "moherów" nawet ok. 7%.

    neelix