  • Data: 2011-12-12 20:50:06
    Temat: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 21:34:39 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):
    > Jarek, wycofaj się z klasą :-)
    > Ja jestem po metrologii. Każdy podważy systematykę dla tych wniosków.

    No wiesz, zdaje sobie sprawe z ulomnosci metody, ale lepszych danych nie
    mam :-)

    Poza tym porownujac dane z roznych okresow, powinienem pewne czynniki
    zmninimalizowac.

    > Ale wracając do pytania.
    > Odpowiadam:
    > 1) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym i butla z gazem stanęła obok
    > elektrycznej.
    > 2) Zmywarka
    > 3) maszynka do pieczenia chleba

    I uzywasz ich w niedziele po poludniu ?

    > No i nie wiem ile dodatkowych nadajników pojawiło się na wieży w Jemiołowie,
    > na którą patrzę.

    Ale one dzialaja caly czas.

    > Jedno jest pewne: szybkość oferowanego internetu w powietrzu się zwiększyła,
    > częstotliwość wzrosła...

    A moc zasilaczy do tych urzadzen sie nie zmienila :-)

    > Idę po fusy od kawy - Andrzejki były, więc powyciągamy wnioski :-)

    Same Andrzejki mogly tu namieszac, jak sie imprezy przesunely na niedziele.
    No ale specjalnie siegnalem tez do innych.

    J.