  • 31. Data: 2009-11-05 13:01:24
    Temat: Re: Oświadczyny
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hct32e$ac$1@inews.gazeta.pl...
    > Pojęcia nie mam, jak mogłeś pomylić ładowarkę z laską... ;)

    Choćby z tego powodu:

  • 32. Data: 2009-11-05 17:16:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" h...@p...onet.pl

    > Choćby z tego powodu:

    Jest pod łóżkiem, gdy śpię. Gdy się budzę -- wyciągam ją za ogonek
    i patrzę na to, co zrobiła. No i starych akumulatorków nie łyka, to
    znaczy jeden (800 mAh) łyknęła i ładuje prądem 78 mA, ale kilkanaście
    innych Camelionów nie łyka. Nie łyka też Energizerów i niebieskich GP,
    które kupiłem gdzieś około 1995 roku.

    Do tej pory wszystkie akumulatorki ładowałem starymi (kupionymi około
    1989 roku) ładowarkami prądem 50 mA rzekomo do czasu spadku napięcia.
    Czy było tam 50 mA i czy rzeczywiście ładowanie kończyło się po tym,
    jak napięcie na akumulatorku spadało -- nie wiem.

    -=-

    Choć na takie oświadczyny ;) za wcześnie, oświadczyć mogę, że PowerEx
    MH-C9000 (czy jak jej tam) nie chce ładować starych akumulatorków, które
    można naładować w prostych ładowarkach z minionej epoki. Natomiast jest
    dobra do ładowania nowych akumulatorków -- można wybrać prąd ładowania
    i można obliczyć ile naprawdę akumulatorek w sobie mieści przy danym
    prądzie rozładowywania, który też można ustawić.

    Kosztuje sporo -- ja zapłaciłem 189 złotych, czyli tyle, ile kosztuje
    60 akumulatorków Eneloop w detalu -- pewnie w hurcie byłoby więcej sztuk,
    czyli chyba aktualnie najlepszych na świecie. :)

    Może więc warto po prostu kupić ze 40 akumulatorków, ładować je
    w ładowarkach po 10 złotych i w razie czego podmieniać. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-11-05 18:08:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hcv1a6$g42$...@i...gazeta.pl

    > Kosztuje sporo -- ja zapłaciłem 189 złotych, czyli tyle, ile kosztuje
    > 60 akumulatorków Eneloop w detalu -- pewnie w hurcie byłoby więcej sztuk,

    + 30 akumulatorków Eneloop w detalu -- pewnie w hurcie byłoby więcej sztuk,

    30, nie 60 -- przepraszam

    > czyli chyba aktualnie najlepszych na świecie. :)

    > Może więc warto po prostu kupić ze 40 akumulatorków, ładować je

    + Może więc warto po prostu kupić ze 20 akumulatorków, ładować je

    > w ładowarkach po 10 złotych i w razie czego podmieniać. ;)

    Czyli chyba jednak nie warto, bo 20 akumulatorków to raczej mało,
    zważywszy na to, że w komplecie jest ich od 2 do 4, że potrzebne
    są zarówno grube/długie/AA, jak i cienkie/krótkie/AAA.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2009-11-05 23:27:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 04 of Nov 2009 17:50, Pszemol wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote
    > in message news:hcnkhl$hpn$4@inews.gazeta.pl...

    > Czy mógłbyś coś zrobić z tym SŁOWOTOKIEM?

    Nie przeszkadzaj! Tak ma być? :-)

    --
    nb

  • 35. Data: 2009-11-06 09:04:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Nov., 19:08, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    nie wiem dokladnie o czym piszesz i z jakiego powodu , ale moze
    informacja ze amerykanie zbudowali sportowy samochod o zajebistych
    ksztaltach napedzyny elektrycznie bedzie przydatna. nie byloby w tym
    nic dziwnego gdyby nie fakt ze za zrodlo napedu zastosowano zwykle
    akumulatory od laptopow - polaczono pare tysiecy sztuk - o ile
    pamietam cos pomiedzy 2 a 3 tysiace.

  • 36. Data: 2009-11-06 13:17:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    .googlegroups.com...

    Mówisz o aucie Tesla? http://www.teslamotors.com/

  • 37. Data: 2009-11-06 14:24:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Nov., 14:17, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "XX YY" <f...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Mówisz o aucie Tesla?http://www.teslamotors.com/

    tak .

  • 38. Data: 2009-11-06 17:03:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 1...@k...goog
    legroups.com

    : nie wiem dokladnie o czym piszesz

    Nie wiesz, bo nie czytasz, ale czujesz to, co wymadlają księża,
    którym wydaje się, że powinienem im płacić na ich rozpustne życie.

    A ja piszę przecież o ładowarce akumulatorków AA/AAA -- najbardziej popularnych.
    A że flesze takich potrzebują, więc tutaj napisałem.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2009-11-07 18:14:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Nov., 18:03, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 1...@k...goog
    legroups.com

> [...]
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    ladowarki te sterujace ladowaniem przy uzyciu mikroprocesorow maja to
    do siebie , ze za kazdym razem laduja baterie inaczej.

    raz na full , raz na 50%.

    pomierzylem dla AA

    wczoraj zrobilem 300 zdjec bateria canona i jeszcze nie byly
    wyczerpana.
    dzisiaj robiac zdjecia w identycznych warunkach ta sama bateria swiezo
    naladowana padla po 150 zdjeciach .nie mialem niestety zapasowej przy
    sobie , a sam uczylem , ze dla c c50d , ktory jerst pozeraczem pradu
    trzeba miec zawsze przy sobie druga baterie i karte .

  • 40. Data: 2009-11-07 18:29:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 8...@d...goo
    glegroups.com

[...]

    Jaką masz ładowarkę? Znam BC700, BC900 i taką, jak kupiłem.

    Aby było jasne -- nie neguję Twoich słów, a jedynie pytam.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'