  • 1. Data: 2009-10-31 23:40:51
    Temat: Gorillapod - dlaczego tak drogo?
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Prawie juz zamowilem Gorillapoda.
    Ale - qrcze - dlaczego on taki drogi:
    http://www.ceneo.pl/1028493

    Podczas gdy w UK:
    http://www.amazon.co.uk/Joby-GP3-01EN-Gorillapod-SLR
    -Zoom/dp/B000KFRSG4
    Czyli wychodzi 120zl z wysylka na terenie UK.

    Skandal.
    :-(
    TA

  • 2. Data: 2009-10-31 23:48:52
    Temat: Re: Gorillapod - dlaczego tak drogo?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    T...@s...in.the.world napisal:
    > Prawie juz zamowilem Gorillapoda.

    Odpowiedz na pierwsze pytanie:

    > Ale - qrcze - dlaczego on taki drogi:

    Bo tak. Bo cene sie ustala tak, aby byl maksymalny zysk.
    A teraz komentarz do:

    > Czyli wychodzi 120zl z wysylka na terenie UK.

    bo tam jest wieksza konkurencja i mniejsze narzuty na prace.

    > Skandal.

    Nie. Lokalny zrownowazony rynek. Jezeli uwazasz ze lokalnie
    jest za drogo zamow w UK. Jezeli uwazasz, ze jest biznes do
    zrobienia to sciagnij wieksza partie i sam zacznij sprzedawac
    po cenach jak w UK.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-11-01 09:20:10
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    > Podczas gdy w UK:
    > http://www.amazon.co.uk/Joby-GP3-01EN-Gorillapod-SLR
    -Zoom/dp/B000KFRSG4
    > Czyli wychodzi 120zl z wysylka na terenie UK.

    Przepraszam ale 120zł to jest drogo czy po prostu Cie nie stac?

    pozdro
    -Piotr

  • 4. Data: 2009-11-01 09:52:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcjjsb$k7f$1@achot.icm.edu.pl>, "Piotr29" <n...@p...com>
    wrote:

    > Przepraszam ale 120zł to jest drogo czy po prostu Cie nie stac?

    Przepraszam, ale czy czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie zbyt
    trudne?

    TA

  • 5. Data: 2009-11-01 16:32:33
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > Przepraszam, ale czy czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie zbyt
    > trudne?
    >
    > TA

    Do tego, pomyśl ile jest warte te 120 zeta dla kogoś pracującego u angoli, a
    ile w polandkowie.

    pzdr
    elm

  • 6. Data: 2009-11-01 18:29:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    elm napisal:
    > Do tego, pomyśl ile jest warte te 120 zeta dla kogoś pracującego u angoli, a
    > ile w polandkowie.

    Ehm, a od kiedy to ceny sa ustalane w drodze oceny socjalnej?
    Oczywiscie, procz regulowanych :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-11-02 09:45:43
    Od: "J." <j...@i...pl>

> [...]
    > http://www.amazon.co.uk/Joby-GP3-01EN-Gorillapod-SLR
    -Zoom/dp/B000KFRSG4
    > Czyli wychodzi 120zl z wysylka na terenie UK.

    Zmartwię Cię. Ja swojego [dokładnie ten model co linkowany] kupiłem za ok.
    25zł, targując z Panią na stoisku do upadłego, bo zwyczajnie kończyła mi się
    kasa. Tylko cena w sklepie była w ludowej walucie- 50 RMB [renminbi] alias
    CNY :-P Jedź po statyw do ojczyzny wszystkich towarów na naszych półkach!
    Pozdrawiam
    -J.
    P.S. Lżejszy model [ten z przegubem pod głowicą i szybkozłączką] leżał
    niedawno w Miejskich Macalniach po 50+ oraz <100zł [to samo, tylko inne logo
    na opakowaniu i cena], teraz ostał się ino ten droższy. Tej wersji
    zdecydowanie nie polecam pod cięższe aparaty [tylko kompakty poniżej 0.5kg] -
    mniejsza średnica nóg/przegubów, a ten centralny przegub pod płytką [o tej
    samej srednicy co wnogach] jako pojedynczy będzie szczególnie destabilizujący
    przy przeciążeniu. Szkoda, bo akurat w tym większym przydałaby się
    szybkozłączka.

  • 8. Data: 2009-11-02 11:59:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <0...@n...onet.pl>,
    "J." <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > CNY :-P Jedź po statyw do ojczyzny wszystkich towarów na naszych półkach!

    1. Nie wierze, ze chodzi o ten sam statyw tego samego producenta.
    2. Nie wzburza mnie ze cos tam jest w innej cenie na jakichs antypodach,
    a to, ze cena ktora podalem pochodzi z UK, ktore znajduje sie w tym
    samym obszarze celnym co my.
    W tej sytuacji polska cena swiadczy tylko o pazernosci naszych
    sprzedawcow.

    > P.S. Lżejszy model [ten z przegubem pod głowicą i szybkozłączką] leżał
    > niedawno w Miejskich Macalniach po 50+ oraz <100zł [to samo, tylko inne logo
    > na opakowaniu i cena], teraz ostał się ino ten droższy.

    Czy mowimy o Joby Gorillapod czy o klonach dostepnych na allegro za
    niewielkie pienisdze??

    TA

  • 9. Data: 2009-11-02 13:47:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    T...@s...in.the.world napisal:
    > W tej sytuacji polska cena swiadczy tylko o pazernosci naszych
    > sprzedawcow.

    Ehm, czy ty zadasz za swoja prace maksymalnej mozliwej placy,
    czy tez raczej niskiej, socjalnie nastawionej? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-11-03 16:07:35
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > http://www.amazon.co.uk/Joby-GP3-01EN-Gorillapod-SLR
    -Zoom/dp/B000KFRSG4
    > Czyli wychodzi 120zl z wysylka na terenie UK.

    Bo sklep w Polsce kupił w UK i dokłada swoją marżę.