  • 1. Data: 2009-10-23 14:01:45
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    marcan wrote:
    > Witam,
    > Chciałem wszystkich ostrzec przed zamawianiem czegokolwiek w firmie
    > Foto-Net w Sopocie.

    Opisz to na www.opineo.pl oraz innych serwisach z opiniami o sklepach
    online.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 2. Data: 2009-10-23 16:48:15
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Mikolaj Tutak" napisał
    > Opisz to na www.opineo.pl oraz innych serwisach z opiniami o sklepach
    > online.
    Dodałem swoją opinię. Ukaże się lub nie, ponieważ "Wszystkie opinie są
    sprawdzane pod kątem ich zgodności z regulaminem. Jeżeli Twój komentarz nie
    ukaże się w przeciągu trzech dni oznacza to, że nie został zaakceptowany
    przez moderatora." Moderator kontaktuje się ze sklepem więc różny może być
    efekt mojgo działania. Widziałem jednak, że moja opinia nie była pierwszą
    negatywną. Sklep sam prosi zazwyczaj o opinię pozytywną, negatywną wpisują
    tylko Ci najbardziej wyprowadzeni w pole.

  • 3. Data: 2009-10-24 05:59:16
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Mikolaj Tutak" napisał
    > Opisz to na www.opineo.pl oraz innych serwisach z opiniami o sklepach
    > online.
    Ale jaja
    Pojawiła się właśnie na Opineo pozytywna opinia dot. Foto-Netu od kogoś kto
    kupił u nich ten sam obiektyw, który ja zamówiłem i mnie wykolegowali. Data:
    3 dni po tym jak mi anulowali zamówienie - manipulują Opineo czy odsprzedali
    mój obiektyw komuś innemu, czy jeszcze inaczej? Sytuacja co najmniej dziwna.
    Z tymi brakami u dystrybutora też dziwna sprawa, bo w innym sklepie w
    Trójmieście obiektyw dostępny w ciągu kilku dni...

  • 4. Data: 2009-10-24 20:27:57
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najmniej dziwna. Z tymi brakami u dystrybutora też dziwna sprawa, bo w
    > innym sklepie w Trójmieście obiektyw dostępny w ciągu kilku dni...

    Co więcej - według strony foto-net - jest w ich magazynie ;)

    --
    Lol

  • 5. Data: 2009-10-25 14:56:12
    Od: "Tomek" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl>

> [...]
    > była pierwszą negatywną. Sklep sam prosi zazwyczaj o opinię pozytywną,
    > negatywną wpisują tylko Ci najbardziej wyprowadzeni w pole.
    Panowie, opineo to nie jest serwis z opiniami, to normalna firma z grupy
    allegro zarabiająca na sklepach internetowych. Sądzicie, że pozwolą sobie na
    utratę klientów?

    --
    Tomek
    ---

  • 6. Data: 2009-10-26 12:50:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Panowie, opineo to nie jest serwis z opiniami, to normalna firma z
    > grupy allegro zarabiająca na sklepach internetowych. Sądzicie, że

    Nie maiacz nie miaucz, wpis marcana jest dodany i można sobie go oglądać do
    woli ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-10-26 17:13:45
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Mikolaj Tutak" napisał
    > Nie maiacz nie miaucz, wpis marcana jest dodany i można sobie go oglądać
    > do woli ;)

    Sprytnie; oto odpowiedź opineo:
    "Twoja recenzja na stronie Opineo.pl została zakwestionowana przez
    recenzowany sklep. Sklep przedstawił swoje stanowisko w Twojej sprawie."
    I teraz pozostaje mi licytować się ze sklepem na stronie opineo i
    udowadniać, że nie jestem wielbłądem.
    Nie polecam opinii z "opineo", które automatycznie łyka wszystkie opinie
    pozytywne. Opinie negatywne są reklamowane przez sklepy, które mają gotowe
    odpowiedzi i nie musz się wysilać, a większość autorów opinii negatywnych po
    prostu rezygnuje z walki, bo i tak nigdy już nie kupią nic w danym sklepie.

  • 8. Data: 2009-10-26 23:35:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "marcan" napisał
    [...]
> [...]
    > odpowiedzi i nie musz się wysilać, a większość autorów opinii negatywnych
    > po prostu rezygnuje z walki, bo i tak nigdy już nie kupią nic w danym

    Coś mi to przypomina...

    " - Aha... a oni nie wiedzą, że to się nagrywa?

    - Oczywiście, że wiedzą! Powiedziałem im o tym. Jeśli ktokolwiek chce
    przekazać jakąś krytyczną uwagę o mnie, o mojej pracy, jakąś skargę, a mnie
    akurat nie ma, może w każdej chwili wejść i nagrać... co mu leży na
    wątrobie.

    - Ale oni mogą kadzić ci, kłamać mogą, upiększać...

    - A po co by mieli? Przecież i im i mnie chodzi tylko o dobro naszego klubu.
    Szczerość w naszym klubie to norma!"

    : ))))

    adam

  • 9. Data: 2009-10-26 23:59:39
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Lol <l...@l...pl> napisał(a):
    > Co więcej - według strony foto-net - jest w ich magazynie ;)

    napiszcie w końcu o jaki obiektyw chodzi. Jakoś tego nie doczytałem w tym wątku.
    Na tej zasadzie działa 90 procent sklepów internetowych w polsce. Tam nie ma
    towaru na magazynie.
    Jak ktoś czyta te grupę więcej niż 5 lat to wie kto jest właścicielem sklepu i
    wie jak ten sklep działał przez ostatnie lata. Totez troszke spokojniej z tymi
    oskarżeniami.

  • 10. Data: 2009-10-27 04:54:07
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Gil" napisał
    > napiszcie w końcu o jaki obiektyw chodzi. Jakoś tego nie doczytałem w tym
    > wątku.

    Canon 300/4 L