  • 61. Data: 2022-06-03 12:15:25
    Temat: Re: Ostrzenie noża
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 3 June 2022 at 10:37:06 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    cutting edges of cutting tools made of PCD or other ultra-hard materials. At the core
    of the machine is its ...

    > Mam dziwne wrazenie, ze Vollmer sie z tobą nie zgadza :-)
    >
    > J.
    a kto to jest ten Vollmer, bo nie znam
    niech pokaże co potrafi, bo tamta reklama to nieistniejący fake

    =---
    WszystkoObrazyWideoMapyWiadomości

    wyniki: 1 860 000Data
    Dana Vollmer
    Dana VollmerAmerykańska pływaczka
    Programy telewizyjne
    Kariera
    Życie osobiste
    Informacje

    Vollmer - Vollmer - Bez prowizji I Najlepsza cena
    https://www.machineseeker.pl/Vollmer/używane

    ReklamaVollmer kupuj za pomocą wiodącego rynku maszyn używanych online. Nr 1:
    Zaufało nam już ponad 9 mln odwiedzających miesięcznie oraz 8.100 sprzedawców
    Twój producent szlifierek - VOLLMER
    https://www.vollmer-group.com/pl

    VOLLMER oferuje odpowiednie rozwiązanie dla każdego zapotrzebowania - niezależnie
    od tego, czy chodzi o produkcję narzędzi, tartaki czy ostrzenie narzędzi. W naszej
    szerokiej ofercie można znaleźć wszystko, od szlifierek ręcznych, poprzez centrum
    serwisowe, aż po automatyczną ...
    PRODUKTY
    Rozwiązania
    Przedsiębiorstwo
    Usługi
    Aktualności & targi
    Kontakt
    VOLLMER - Your grinding machine manufacturer
    https://www.vollmer-group.com/en

    17.05.2022 ? With VOLLMER eroding and grinding machines you always machine rotary
    tools highly precisely, extremely efficiently - and, if desired, even fully
    automatically in series. Discover our intelligent solutions for producing and ...
    Products ? Services ? Solutions ? News & trade fairs ? Company ? Contact
    Wideo Vollmer
    bing.com/videos

    VOLLMER Historie
    3:40
    VOLLMER Historie
    6,6 tys. wyświetleńlip 21, 2011
    YouTubeVOLLMER Group
    Schleifmaschine für Hartmetallwerkzeuge // VOLLMER VGrind 360
    4:12
    Schleifmaschine für Hartmetallwerkzeuge // VOLL...
    10 tys. wyświetleńlis 16, 2016
    YouTubeVOLLMER Group
    VOLLMER // Unternehmensfilm
    3:22
    VOLLMER // Unternehmensfilm
    2 tys. wyświetleńlut 24, 2017
    YouTubeVOLLMER Group
    VOLLMER_Visual Support
    2:05
    VOLLMER_Visual Support
    Wyświetlenia: 553paź 21, 2020
    YouTubeVOLLMER Group
    033. Ostrzałka brzeszczotów pił trakowych Vollmer-Werke Cana HG
    6:11
    033. Ostrzałka brzeszczotów pił trakowych Vollmer-Werke Can...
    14 tys. wyświetleństy 18, 2012
    YouTubeDomidrewno
    Zobacz więcej filmów przedstawiających Vollmer
    Poznaj Vollmer za pomocą klipów wideo
    Amanda Vollmer
    Vollmer CHP
    Vollmer Film
    Dana Vollmer Olympics
    Vollmer Grinder
    Amandha Vollmer
    Vollmer HO
    Dana Vollmer
    Dr. Vollmer
    Vollmer CP200
    Vollmer | Viessmann Modelltechnik GmbH
    https://viessmann-modell.com/en/vollmer

    Another new feature of the Vollmer range is Green Art. You may look forward to a wide
    range of trees, bushes and various types of grass. Trees, bushes, hedges and
    grassing, all true to scale will enthuse you with their natural forms and... Content
    1 . EUR6.95 * Add to cart. Compare . ...
    Vollmer Aluminium | Producent elementów z profili aluminowych
    https://vollmer-aluminium.pl

    Esencja Vollmer Aluminium. Z jednej strony ludzie, ze swoimi umiejętnościami, z
    drugiej najnowocześniejsze, sterowane numerycznie maszyny i automatyzacja procesów
    produkcji. ...
    Obrazy Vollmer
    bing.com/images
    Obraz znaleziony dla: Vollmer. Rozmiar: 186 x 170. Źródło: a-z-modellbahnen.ch
    Vollmer H0 Bankhaus, Professional Lin Stadt & Land - A-Z Modellbahnen
    Obraz znaleziony dla: Vollmer. Rozmiar: 188 x 170. Źródło: www.ewmb.de
    Erlebniswelt-Modellbahn - Vollmer 43781 H0 Restaurant inkl. LED-Beleuchtung
    Obraz znaleziony dla: Vollmer. Rozmiar: 188 x 170. Źródło: www.1zu220-shop.de
    Vollmer 43765 - H0 Hauptpostamt, Professional
    Obraz znaleziony dla: Vollmer. Rozmiar: 130 x 170. Źródło: www.reynaulds.com
    Vollmer 3781 - Restaurant
    Obraz znaleziony dla: Vollmer. Rozmiar: 188 x 170. Źródło: meisesmobacenter.de
    Meises Modelbahncenter - Vollmer 47502 N Bahnhof Moritzbug
    Zobacz wszystko
    Zobacz wszystkie obrazy

    Powiązane wyszukiwania dla: Vollmer

    vollmer aluminium
    vollmer polska
    vollmer aluminium opatówek
    vollmart sp z oo
    aluminium polska
    joan vollmer

  • 62. Data: 2022-06-03 12:36:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2022 03:35:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    po domach i na targowiskach, tandetne noże
    > Po tobie widać że dostawałeś mleko z ołowianej butelki.

    Zenku, nie przesadzaj. Ołowiana butelka nie jest AŻ TAK szkodliwa ;)
    Cyba, że w tej butelce było mleko spod Czarnobyla ;)
    Ale to i tak byłoby za mało, co widać po jego postach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 63. Data: 2022-06-03 13:00:39
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-06-03 o 12:36, Adam pisze:

> [...]
    > Cyba, że w tej butelce było mleko spod Czarnobyla ;)
    > Ale to i tak byłoby za mało, co widać po jego postach.

    Przyłącza i instalacje wodociągowe wykonane z ołowiu nadal występują na
    terenie województw: dolnośląskiego, lubelskiego, opolskiego,
    pomorskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Chodzi głównie o
    przyłącza wykonane w latach 1920 - 1970.

    Tekst pochodzi z:
    https://poradnikprojektanta.pl/przylacze-wodociagowe
    -z-olowiu/

    WM

  • 64. Data: 2022-06-03 13:01:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 3 June 2022 at 12:36:37 UTC+2, Adam wrote:

> [...]
    > Cyba, że w tej butelce było mleko spod Czarnobyla ;)
    > Ale to i tak byłoby za mało, co widać po jego postach.

    siostra > doktorze,
    użytkownik @Adam znów zasłał łóżko

    doktor > to bardzo dobrze, widać poprawę

    Ale panie doktorze, ona nie wymawia "rrrrrrr"

  • 65. Data: 2022-06-04 13:15:28
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 02.06.2022 o 10:13, Wiesiaczek pisze:

    > Owszem, jest inny.
    > W przybliżeniu taki - V
    > Tylko dwie płaszczyzny: lewa i prawa.

    Potwierdzam.I ten sposób naostrzenia z jedną płaszczyzną po każdej
    stronie się nawet jakoś fachowo nazywa, tylko kurna nie mogę teraz
    przypomnieć jak.

    Na przykład noże firmy rockstead są tak ostrzone.

    O, znalazłem" V-edge", ale jakaś polska nazwa też chyba na to była.

    https://www.kitchenknifeguru.com/wp-content/uploads/
    2012/01/knife-edge-styles3.png

  • 66. Data: 2022-06-04 22:12:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 maja 2022 o 03:04:25 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    skórzanym pasie. Żeby nóż był ostry jak brzytwa też powinien mieć polerowane ostrze.
    Z eksperymentów z nożami jakiś czas temu kupiłem tasak. Od tamtego czasu używam
    jeszcze jednego noża oprócz tasaka. Tasakiem marnie się chleb masłem smaruje.

    > No to może spróbuj papier ścierny odpowiedniej granulacji? Papier ścierny to
    > nie tylko granulacja typu piasek, a też bardzo subtelna, dająca prawie
    > lustrzane wykończenie. Coś P800 i powyżej mogłoby się pewnie nadać.
    >
    > Przekierowuję na pl.sci.inzynieria, tam Ci powinni konkretniej doradzić,
    > może też w kwestii skóry i marmurku.
    >
    > --
    > Marcin
    A ja naiwny zalozylem temat o broni laserowej i sie okazalo ze na grupie inzynieria
    specjalisci nie potafia dac skutecznego przepisu na naostrzenie noza. Po raz kolej7ny
    wychodzi ze to byli i sa specjalisci od gumowych dzwonkow i gietkich parasoli.

  • 67. Data: 2022-08-15 18:56:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-06-02 o 19:02, Akarm pisze:
    > Zaś tutaj masz nóż z bardzo szeroką (według mnie sporo ponad jeden
    > centymetr) krawędzią tnącą:
    > https://www.youtube.com/watch?v=0P6klz6BTek
    > Wszystkie noże ostrzy się tak samo.

    Już myślałem, że te kamienie mu się nie skończą.

    Robert

  • 68. Data: 2022-08-15 19:35:36
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Już myślałem, że te kamienie mu się nie skończą.
    >
    > Robert

    Trochę drogawo. Kilkaset dolarów za kamienie to lekka przesada.
    Tym bardziej, że moje noże są nawet lepsze od tego, co ten magik
    wyprodukował. Pomidora kroję podobnie jak on, tylko, że ja noża nie
    ostrzyłem od dwóch lat:)
    No i koszt ostrzenia znacznie niższy, ale o mojej metodzie pisałem
    wcześniej w tym wątku.

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 69. Data: 2022-08-15 21:46:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 15 August 2022 at 19:35:40 UTC+2, Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > ostrzyłem od dwóch lat:)
    > No i koszt ostrzenia znacznie niższy, ale o mojej metodzie pisałem

    znów te gołodupce powrócili bez grosza z wakacji
    i usilują kit wciskać, aby wyrwac kasę

    Bo dobrej jakości , duże noże ze stali nierdzewnej z drewnianą rączką kosztują 5 zl
    i nie wymagaja ostrzenia przez rok

  • 70. Data: 2022-08-15 22:45:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:46:07 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

    > znów te gołodupce powrócili bez grosza z wakacji
    > i usilują kit wciskać, aby wyrwac kasę
    >
    > Bo dobrej jakości , duże noże ze stali nierdzewnej z drewnianą rączką kosztują 5 zl

    > i nie wymagaja ostrzenia przez rok
    Wygląda na to że nie byłeś ostrzony od nowości.