  • Data: 2022-08-16 16:36:36
    Temat: Re: Ostrzenie noża
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 16 August 2022 at 13:37:20 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    tej krawedzi na kamieniach jak mozna to samo zrobic w gora 10 minut papierem i
    szlifierka plus polerka.

    elektronice wszyscy sie smieja z audiovoodoo ale juz lykaja nozovoodo jak pelikany.

    > Sam tak ostrzylem, ale teraz sa schody bez lastriko, a i odpowiedni
    > kamien nie jest problemem :-)
    > A ja kupilem przed kryzysem :-)
    > Ale linka ciagle nie dales.
    > Bez ostrzenia ?
    >
    > J.
    sprzedają duże nożę kuchenne ze stali nierdzewnej , naostrzone po 5 zł, z drewniana
    rączką bukową

    Leżą od lat w hurtowniach