  • 51. Data: 2013-02-12 16:31:10
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kfdgr0$s7o$...@n...news.atman.pl...

    > Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie obniżanie podatków? Przecież Twój pomysł prowadzi do ich
    > podwyższania.
    > Kto wg Ciebie ma sponsorować te ulgi na zakup nowego samochodu?

    Co znaczy sponsorować?
    Lepiej dostać 80% założonego podatku z samochodu, czy 0%, jak sądzisz?

  • 52. Data: 2013-02-12 16:33:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Dokładnie jak piszesz "X". Ile mogą dać tej ulgi? 10% dopłaty do ceny po
    > rabacie? Nijak nie zachęci niemającego kasy do kupienia nowego, a ten co
    > chce mieć nówkę z salonu i tak ją kupi.

    Niekoniecznie.
    U mnie właśnie o taką różnice się rozbija sprawa obecnie, nie mam zamiaru
    wydać ponad 70 tys na crossovera, tylko mniej niż 70 i już.
    Ale takich ofert praktycznie nie ma, nie licząc paskudnego Dustera.
    Te 10% właśnie robi różnice.

  • 53. Data: 2013-02-12 16:51:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-12 13:07, Shrek pisze:

    > Samochody które nie powinny przechodzą przeglądy. Dlaczego - ano dlatego
    > "O tym, że badania pojazdów to fikcja, diagności mówią otwarcie. "Mamy
    > dobrych fachowców i najlepszy sprzęt, ale system nie zachęca do
    > uczciwości" - przyznaje Leszek Turek, prezes Polskiej Izby Stacji
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Kontroli Pojazdów. "
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Rozwiązanie - zoastrzyć wymagania stawiane samochodom. Kurwa to już się
    > logice wymyka.

    Co się wierszówką denerwujesz - przecież generalnie chodzi o pieniądze
    tym związanym z 'podkreślone'. Jeszcze prezio coś mówi, że to system
    nie zachęca do uczciwości. To ciąg dalszy tego samego - nic nowego.

    (...)
    > Ehh gdybym nie wiedział, że lobbing, to bym myślał, że głupota, ale za
    > kogo oni ludzi mają, że im takie pierdolenie wciskają?

    A dajesz to sobie wciskać? :)

  • 54. Data: 2013-02-12 17:04:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Wolałbym kupić nową Dacię niż 7 letnią Zafirę w tej samej cenie.

    No coz, moze nowa Dacia. Do starego Logana wsiadlem ... i jakos nie
    pasowalem do tego wnetrza. Podlokietnik w lokiec uwiera itp.
    A jak zachcesz sobie konfiguracje dobierac, to sie okazuje ze dacia z
    mocniejszym silnikiem i klima nie kosztuje 29 tys.
    No ale nie kosztuje tez 80 tys.

    Kiedys tam tez mialem dylemat - nowa siena, nowy lanos, nowa nubira,
    czy 5-letni passat, audi, alfa, bo to mniej wiecej ta sama cena ... a
    pozniej moglem pojezdzic sluzbowa nubira i bardzo sie ciesze ze nie
    kupilem wtedy sobie nowej :-)
    Z lanosa pewnie bylbym zadowolony

    >Używki to są fajne, ale niekoniecznie 7 letnie, raczej jak nie żal
    >takiej zostawić w rowie gdy coś się z nią stanie, czyli za kilka tys.

    No coz, wtedy kupilem sierre 13 letnia ... i przetrwala chyba ze trzy
    twoje nowe auta :-)

    J.

  • 55. Data: 2013-02-12 17:23:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Feb 2013 01:25:17 -0800 (PST), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >Taki diagnosta bardzo szybko pójdzie z torbami, jak
    >się fama rozniesie po okolicy że jest "problematyczny" :>

    Niekoniecznie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2013-02-12 17:25:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Feb 2013 14:23:49 +0100, Franc <w...@w...pl> wrote:

    >Z jednej strony marudzenie, że kurs na prawo jazdy to ściema, że jeżdzą
    >ludzie, którzy nie powinni go dostać.

    A zmienił się program nauki na kursie czy tylko sam system
    egzaminowania?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2013-02-12 17:27:21
    Temat: Re: Ostrzejsze przegl?dy
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Feb 2013 15:20:52 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I jak maszy pytanie "czy w okolicach szpitala nalezy zachowac
    >szczegolna ostroznosc", to nie wiesz jak odpowiedziec.

    Tam nie chodziło o ostrożnośc, tylko używanie sygnałów dźwiekowych w
    związku ze znakiem D-21.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2013-02-12 17:33:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-12 17:04, J.F pisze:

> [...]
    > A jak zachcesz sobie konfiguracje dobierac, to sie okazuje ze dacia z
    > mocniejszym silnikiem i klima nie kosztuje 29 tys.

    Za 29kPLN to jest golas z silnikiem 1,2.

    > No ale nie kosztuje tez 80 tys.

    No, nie kosztuje - tylko co z tego? Kosztuje 50kPLN, klimatyzacja
    manualna, ogólnie takie Sandero to jednak nie to samo co np. Megane
    (czy Golf) za 80kPLN. Żeby nie było - ja do Dacii nic nie mam.
    Taki segment rynku i taki ma być. Jednym pasuje nowa Dacia za 45kPLN,
    inny weźmie za mniej używanego Golfa.

  • 59. Data: 2013-02-12 17:42:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Feb 2013 22:36:40 +0100, Iglo <i...@o...pl> wrote:

    >Ech, jak to wprowadzą w życie to będzie się działo..
    >
    >http://tnij.org/uk71

    To mi się podoba:
    "Jeden z pomysłów dotyczy wyposażenia punktów kontroli pojazdów w
    obowiązkowe kamery wideo i archiwizowania nagrań tak, by można było
    określić, czy dane auto faktycznie poddane zostało wnikliwej kontroli
    i czy w ogóle pojawiło się na ścieżce diagnostycznej. "

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/jezdzisz-starym-samochodem-bedziesz-mial-pr
    oblem,1891870,324

    Cały ten artykuł to jest napisany przez pijanego "dziennikarza" chyba.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2013-02-12 17:45:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 08:47:43 +0100, Iglo napisał(a):

    > A ile jest wypadków przez zły stan techniczny samochodów?

    Sądzę że bardzo niewiele.
    I dlatego cała histeria na ten temat ma na celu coś innego - pewnie jak
    zwykle wyciągnięcie kasy za nic.