  • 1. Data: 2013-02-11 15:38:28
    Temat: Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Cześć,

    Mam OC w PZU na samochód P i tam 60% zniżki na OC i 10 lat bezszkodowej
    jazdy.

    2 lata temu ubezpieczyłem samochód T w Link4 na podstawie zaświadczenia z
    PZU dostałem 60% zniżki na OC.

    Rok temu ubezpieczyłem motocykl Y w Link4 (też z 60%) zniżki, ale się
    wytentegowałem w inny samochód i pewnie coś ze zniżek straciłem.

    Pytanie:

    Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
    ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

    Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

  • 2. Data: 2013-02-11 15:58:27
    Temat: Re: Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.02.2013 15:38, PH wrote:

    > Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
    > ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

    Jak w zeszłym roku ubezpieczałem w PZU to babka sprawdzała zdaje się w
    UFG, czy inne towarzystwa nie zgłosiły szkody - podobno mają obowiązek.

    Michoo

  • 3. Data: 2013-02-11 16:03:13
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-11 15:38, PH pisze:
> [...]
    > jazdy.
    >
    > 2 lata temu ubezpieczyłem samochód T w Link4 na podstawie zaświadczenia

    ode mnie nigdy nie chcą zaświadczeń (ubezpieczałem w Link4, Liberty i AXA)

> [...]
    >
    > Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
    > ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

    robisz tak: idziesz do dowolnego ubezpieczyciela który ma normalny punkt
    obsługi klienta i nie masz u niego żadnego samochodu. Mówisz że chcesz
    wyliczyć składkę, miałeś stłuczkę ale nie pamiętasz kiedy. Panienka
    sprawdza cię w UFG i teraz są dwie opcje:
    1) nie widnieje tam żadna szkoda - jeśli była rok temu to już się nie
    pojawi, jeśli dwa miesiące temu to jeszcze może dojść (potrafią mieć
    chyba ok. 3 miesięcy opóźnienia - piszę to z własnych obserwacji)
    2) widnieje tam szkoda (nie jest to oczywiste)
    Jeśli szkoda nie widnieje od roku to spokojnie podajesz że masz 60%
    zniżki i wszystko gra. Jeśli widnieje to jak podasz że masz pełną zniżkę
    to jest duża szansa że sprawdzą czy nie było szkody. Zawsze możesz podać
    że masz pełną zniżkę, w najgorszym wypadku będziesz musiał dopłacić
    różnicę w cenie (jeśli się zorientują).
    U mnie na koncie UFG nie figuruje żadna szkoda- dziś chciałem
    ubezpieczyć auto, moje auta miały w ciągu ostatnich 3 lat dwie stłuczki
    z OC (+jedną likwidację z AC) - ale nie pamiętam dokładnie kiedy. Ufg
    ma moje dane od 2011roku, mimo że mam ciągłość ubezpieczenia od min. 10
    lat - nawet auto które mam chyba już 4 lata widnieje tylko od 2011 roku.

    > Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

    to już zależy od ubezpieczyciela

    Lukasz

  • 4. Data: 2013-02-11 16:05:40
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-11 15:58, Michoo pisze:

    > Jak w zeszłym roku ubezpieczałem w PZU to babka sprawdzała zdaje się w
    > UFG, czy inne towarzystwa nie zgłosiły szkody - podobno mają obowiązek.

    to też nie do końca tak jest - bo jeszcze w zeszłym roku figurowały u
    mnie dwie szkody - czyli ubezpieczyciel zgłosił. Dziś nie ma żadnej
    historii sprzed bodajże 2011 roku.

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-02-11 16:07:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PH" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60%
    >zniżki i ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze

    Ja tylko przypominam ze od pewnego czasu dziala jakas baza danych o
    wypadkach i szkodach, i ubezpieczyciele moga sprawdzic prawdomownosc
    klientow.

    Czy maja tam po numerze VIN, rejestracyjnym czy peselu sprawcy to nie
    wiem ... ale radze przeczytac dokladnie co sie podpisuje.
    W Allianz mieli taka maniere ze przy wystawianiu zaswiadczenia
    drukowali od razu wszystkie samochody, wiec jesli Link4 robi tak samo,
    to bylby klopot z zaswiadczeniem, ale tez teraz malo kto zaswiadczen
    chce.

    No chyba ze ze im wytlumaczysz ze chciales znizke z samochodu
    przeniesc na moto, i powiedzieli ze sie nie nalezy, to widac zwyzki z
    moto na samochod tez sie nie przenosza :-)

    >Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

    Pare firm sie tym chwali.

    J.

  • 6. Data: 2013-02-11 16:15:09
    Temat: Re: Jak to jest ze zni?kami na OC i AC?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-11 16:07, J.F pisze:
    > Ja tylko przypominam ze od pewnego czasu dziala jakas baza danych o
    > wypadkach i szkodach, i ubezpieczyciele moga sprawdzic prawdomownosc
    > klientow.

    chyba tylko UFG, czy jest coś jeszcze?

    > Czy maja tam po numerze VIN, rejestracyjnym czy peselu sprawcy to nie
    > wiem ... ale radze przeczytac dokladnie co sie podpisuje.

    no mnie dziś panienka z okienka szukała po peselu, nie figuruje tam auto
    które miałem w 2010 mimo że przy wyszukiwaniu po numerze rejestracyjnym
    z datą 2010 znajduję je

    > No chyba ze ze im wytlumaczysz ze chciales znizke z samochodu przeniesc
    > na moto, i powiedzieli ze sie nie nalezy, to widac zwyzki z moto na
    > samochod tez sie nie przenosza :-)

    chyba wszędzie się przenoszą, przynajmniej na moto?

    Lukasz

  • 7. Data: 2013-02-11 19:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail P...@p...news napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
    > ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

    Podobno mozna nakłamać ile wlezie i o ile firma nie sprawdzi i da zniżkę,
    to ewentualna róznice trzeba będzie doplacic jak się zorientują.

    Natomiast pytanie co mająw tej bazie?

    Czy jeżeli np. nigdy nie miałem OC i powiem że nigdy nie miałem wypadku (co
    jest prawdą, bo nigdy nie miałem OC) to w tej bazie powinienem być z wpisem
    "brak szkód" czy raczej w tej bazie nie powinno mnie być w ogóle?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 8. Data: 2013-02-12 14:55:33
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Dziś ubezpieczałem nowy nabytek nabyty w gnieźnie mieście w ktorym
    to pisaliście ze z taczki robią super auta :)
    fakt dużo tego tam, ale nie jest źle nabytek fajny, w każdym bądź razie
    wracająć do tematu
    zaskoczyła mnie babka, bo mowie ze mam max zniżki a ona, ze jednak chyba nie
    bo widzę, ze była szkoda:)
    a do alianz direct I raz dzwoniłem w zyciu.

    pozdrawiam
    AT

  • 9. Data: 2013-02-19 10:33:35
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-11 15:38, PH pisze:
    Aktualizacja:
    moje szkody: chyba dwa lata temu dwie szkody z OC, jedna z AC. HDI w Ufg
    widzi czyste konto, Liberty Direct widzi jedną szkodę z OC i jedną z AC
    - być może dlatego, że ubezpieczałem tam w zeszłym roku auto i sobie
    zaktualizowali własną bazę jeszcze jak w UFG były bardziej kompletne
    informacje.

    Lukasz