  • 11. Data: 2011-06-16 18:01:22
    Temat: Re: Ostrzegam przed firma Pitstop
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 16:38:22 +0100, w <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > Zmień tą swoją cudowną nawigację którą rzekomo można kupić, to znajdziesz.

    No tak, słyszałem o problemach TomToma z polskimi znakami -- ulica nazywa się
    Nowogródzka :>.

  • 12. Data: 2011-06-16 18:03:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 17:56:42 +0200, w <itd93q$p15$1@node2.news.atman.pl>, PH

    > Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz
    > wykonanie usługi?

    Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

  • 13. Data: 2011-06-16 18:22:27
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-16 18:03, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 16 Jun 2011 17:56:42 +0200, w<itd93q$p15$1@node2.news.atman.pl>, PH

    > Tam się chyba nic nie kwituje, tylko zostawia kupon z "numerem seryjnym".

    No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

  • 14. Data: 2011-06-16 18:35:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 15:44:49 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Trudno sie zreszta dziwic, jesli Groupon wymaga min. 50% obnizki, a od ceny
    > zaplaconej przez klienta pobiera kolejne 50% prowizji :)

    Przy czym te obniżki w większości przypadków są naciągane tak masakrycznie,
    że aż się niedobrze robi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-06-16 18:41:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 18:22:27 +0200, w <itdak3$qjc$1@node2.news.atman.pl>, PH

    > No to rozumiem, że Paweł nie zostawił kuponu, skoro nie korzystał z usługi.

    Tego właśnie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to punkt musiał
    dostać od niego numerek z tego kuponu.

  • 16. Data: 2011-06-16 19:20:23
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,
    >
    > Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

    Pajaku - mowisz o tej w Pszczynie Dolnej k. Lublina?

    > Oferowali przeglad/napelnianie klimy na Grouponie. Wplacilem kase,

    Grupon i masa podobnych serwisow daly mi troche ogladu na sprawe. Mam mieszane
    uczucia, np z dentysty bylem bardzo zadowolony i polecam (maxdent _2_ Wroclaw).
    Kobieta z
    kosmetyczek srednio - oszczedzaja, traktuja kilena gruponowego gorzej IMHO. Ale
    nie wszystkie oczywiscie bo jest tez z niektorych zadowolona.

    Restauracje raczej OK ale wiem ze niektore na czas gruponow podwyzszaly ceny :)

    Myjnie samochodowe tez mieszane uczucia, na jednej myjni mialabyc piana aktywna
    (czyli cos co sie trzyma auta jak zel do golenia mordy - piana) a psikali
    jakims cudem i to o tak o... tu troche tam troche. Suma sumarum auto myli
    dobrze no ale miala byc ta piana z oferty a przypominalo to zwykle zraszanie.
    Myjnia A jednak dala zadowolenie. Myjnia B na Boroskiej W-w zostala
    zlikwidowana i
    oddaja kase (a myli _dobrze_ ale to czekanie...). Kilka knajp/miejsc w ktorych
    bylem na kuponach jakby trzymalo sie brzytwy przed utonieciem (brzytwna bo
    tonacy sie jej chwyta no i kazdy taki serwis ala grupon PRZYCINA jak brzytwa DO
    50% z ceny wiec ok 40zl idzie do autoklimy a 40zl do grupona w Twoim
    przypadku!).

    Klime robilem tez z gruponow (albo podobnych) - gosc byl sumienny ale robilem
    auto na samym poczatku jego akcji (2000? sprzedanych) wiec nie wiem czy bedzie
    mial tyle sil i cierpliwosci.

    Wniosek - podchodzic do tych ofert z uwaga, rozwaga i placic karta platnicza -
    w razie co walniesz charge back i niech z bankiem grupon dyskutuje :) A
    rozliczanie powinno byc poparte podpisem na zwroconym kuponie, tak chca kupon
    przez telefon i juz moga wystapic (z tym numerem) do serwisu o przelew gotowki
    (tych ok 50% z ceny jaka zaplaciles).

    Na przyszlosc mozna sprobowac widzisz dobra oferte, dzwon bezposrednio do firmy
    i powiedz ze zaplacisz im 100% ceny z oferty grupon ale maja cie traktowac
    uczciwie, i firma i ty mozesz byc bardziej zaodowolony - jak sie zgodza. A tak
    ogolnie nie dziadowac, gdzies musi byc ukryty haczyk. Ale nie zawsze... np
    takie sushi jadlem w normalnej, gruponowej, cenie (normalnie to na przekaske za
    mniej niz 80zl nie wchodzi sie do takich barow) i bylo bez zadnego ale... :)

  • 17. Data: 2011-06-16 19:50:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 15:46:08 +0200, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,
    >
    > Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

    Odważyłeś się iść do nich o wizycie na ich stronie www?
    Trzeba albo bezgranicznej odwagi, albo kończyć się równo z ramionami...

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-06-16 19:53:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 18:41:27 +0200, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Tego właśnie nie wiemy. Ale skoro kupon został "wykorzystany" to
    > punkt musiał
    > dostać od niego numerek z tego kuponu.

    "...dzień dobry, kupiłem wasz kupon na Gruponie i chcę waszej bajecznej usługi.
    Tak, w środę będzie dobrze.
    Nazwisko? O'Pająk.
    Numer kuponu? 38277293443423433937.
    Samochód? Osobowyzielonymakoła.
    Na 14? OK, przyjadę..."

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-06-16 20:01:21
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Odważyłeś się iść do nich o wizycie na ich stronie www?
    > Trzeba albo bezgranicznej odwagi, albo kończyć się równo z ramionami...

    Co ma strona internetowa do rzemieślnika?
    Myślisz, ze jak ktoś zapłacił za bajeranckie www to lepiej wykonuje
    rzemiosło?
    Reklama to coś innego niż kłamstwo?
    Polak potrafi... oszukiwać:-)

  • 20. Data: 2011-06-16 21:30:55
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-06-16 17:05, to pisze:
    > begin neoniusz

    > Jak widać nawet Ty się domyśliłeś o jakie miasto chodzi. ;)

    Bo się już takich rozpoznaje ;-)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki