  • 21. Data: 2011-06-16 22:06:28
    Temat: Re: Ostrzegam przed firma Pitstop
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Pajaku - mowisz o tej w Pszczynie Dolnej k. Lublina?

    też skojarzyłem ten bar przydrożny koło Lublina ;-)

    brat

  • 22. Data: 2011-06-16 23:21:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 20:01:21 +0200, "!sp" <s...@a...er> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Co ma strona internetowa do rzemieślnika?

    Tyle samo, co reklama tego rzemieślinika.
    Wprawdzie potrafię sobie wyobrazić idiotę, któ(R)y robi jakieś gówno,
    wiesza ze swoim nazwiskiem, ale nie chce, by go kojarzono z tym czymś,
    ale tylko gdy wchodzę na ścieżkę teoretycznych rozważań.

    > Myślisz, ze jak ktoś zapłacił za bajeranckie www to lepiej wykonuje
    > rzemiosło?

    Myślę, ba! jestem pewien, że jeśli tam wszedłeś, by się dowiedzić co
    robią<= jak robią za ile robią i kto to może potqierdzić, to gówno wiesz
    na te tematy po lekturze tych stron.

    > Reklama to coś innego niż kłamstwo?

    Reklama to kłamstwo.
    Tu masz rację.
    Ale sprawą jest jakaś firma kogucik, mająca 5 regałów niechodliwych
    rzeczy, podnośnik i stronę internetową, z któ(R)ej wynika, że niczego nie
    robią.
    ;>

    > Polak potrafi... oszukiwać:-)

    Sam siebie, czego dowodem ten wątek.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2011-06-17 10:15:10
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:itdllf$7kq$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo się już takich rozpoznaje ;-)

    Kompleks?

  • 24. Data: 2011-06-17 10:28:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-06-16 17:13, kkk pisze:

    > Kolejny, który zorientował się jak wyglądają w praktyce "super extra"
    > oferty na gruponie..... :)
    >
    > ps dobrze, że nie dostałeś terminu na "super serwis klimy po łebkach"
    > na koniec września.

    korzystalem z Gopupon 2 razy - dwa razy OK
    Mowisz, ze do trzech razy sztuka?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2011-06-17 10:38:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 10:28:05 +0200, AL napisał(a):

    > korzystalem z Gopupon 2 razy - dwa razy OK
    > Mowisz, ze do trzech razy sztuka?

    Proszę, masz zupełnie od ręki przykład oszustwa:
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/tonsil-onlin
    e/446872
    "499 zł zamiast 999 zł za głośnik Altus 200"

    No to proszę bardzo, sprawdzamy tego blefa:
    http://tonsilsklep.pl/index.php?p40,tonsil-altus-200
    -kpl-2szt
    750 za sztukę to jakoś nie bardzo 999 zł.
    Ale to sklep firmowy, idźmy dalej w poszukiwaniu cen.
    Może to:
    http://www.e-tonsil.pl/index.php?p6,altus-200
    czyli 709 zł za sztukę?
    Jak się poszuka, to można znaleźć oferty w okolicach 1050 za parę.
    Markety za takie oszustwa dostawały milionowe kary. Groupon się pewnie
    wykręci, bo raz, że ciężko będzie ich dopaść u wielkiego brata, dwa, że
    powiedzą, że to droższa wersja specjalna (ta cudowna plakietka za 150
    zł/szt)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-06-22 13:26:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Antek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:itdllf$7kq$1@inews.gazeta.pl...

    > Kompleks?

    Tak, to chyba ulubiony stan umysłu rzeczonych pomieszkiwaczy.