  • 1. Data: 2011-06-16 15:46:08
    Temat: Ostrzegam przed firma Pitstop
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
    Oferowali przeglad/napelnianie klimy na Grouponie. Wplacilem kase,
    umowilem sie telefonicznie, przyjezdzam, moga mnie przyjac po poludniu,
    albo moge zostawic im samochod. Mialem kilka spraw do zalatwienia
    daleko, wiec zrezygnowalem. Nastepny termin byl na koniec czerwca, wiec
    klime napelnilem gdzie indziej (zreszta taniej). Pisze do Groupona, ze
    chcialem zrezygnowac, odpisuja, ze u nich w systemie kupon widnieje jako
    wykorzystany. No to dzwonie do Pit Stopu, tlumacze jak sprawa wyglada, a
    burak z tej firmy na to, zebym im udowodnil, ze nie skorzystalem z
    uslugi. Ja mu na to, ze byloby milo, gdyby raczej on poszukal w swojej
    ewidencji i udowodnil cos przeciwnego. Dialog dosyc nieprzyjemny, pal
    licho 79zl, chodzi o zasady. Stwierdzilem, ze opisze sprawe w necie,
    powiedzial: "prosze bardzo", wobec tego, za zgoda pomawianej firmy, tak
    czynie.

    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-06-16 16:14:58
    Temat: Re: Ostrzegam przed firma Pitstop
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-16 15:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    >
    > Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

    Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

  • 3. Data: 2011-06-16 17:05:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Ach ci warszawiacy, ktorzy uwazaja, ze ich miasteczko to caly swiat.

    Jak widać nawet Ty się domyśliłeś o jakie miasto chodzi. ;)

  • 4. Data: 2011-06-16 17:13:37
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 16 Cze, 15:46, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > albo moge zostawic im samochod. Nastepny termin byl na koniec czerwca, wiec
    > klime napelnilem gdzie indziej (zreszta taniej).

    Kolejny, który zorientował się jak wyglądają w praktyce "super extra"
    oferty na gruponie..... :)

    ps dobrze, że nie dostałeś terminu na "super serwis klimy po łebkach"
    na koniec września.

  • 5. Data: 2011-06-16 17:34:56
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.

    Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

  • 6. Data: 2011-06-16 17:36:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Jun 2011 17:34:56 +0200, w <itd7o4$jlc$1@inews.gazeta.pl>, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(-a):

    > Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

    Nie ma nawet takiego numeru.
    Ale to pewnie dlatego, że nie ma takiej ulicy...

  • 7. Data: 2011-06-16 17:38:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 17:36:10 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Nie ma nawet takiego numeru.
    > Ale to pewnie dlatego, że nie ma takiej ulicy...

    Zmień tą swoją cudowną nawigację którą rzekomo można kupić, to znajdziesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2011-06-16 17:42:51
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:itd7o4$jlc$1@inews.gazeta.pl...

    > Na Nowogrodzkiej 27 nie ma takiej firmy.

    Jest obok?
    http://pitstop-ams.pl/index.php/kontakt

  • 9. Data: 2011-06-16 17:44:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 08:13:37 -0700 (PDT), kkk napisał(a):
    > Kolejny, który zorientował się jak wyglądają w praktyce "super extra"
    > oferty na gruponie..... :)

    Trudno sie zreszta dziwic, jesli Groupon wymaga min. 50% obnizki, a od ceny
    zaplaconej przez klienta pobiera kolejne 50% prowizji :)

    Choc raz przyznam skorzystalem z groupona i bylo warto - ale to raczej
    wyjatek na plus :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2011-06-16 17:56:42
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-16 15:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Firma Pit Stop ul. Nowogrodzka 27.
    > Pisze do Groupona, ze chcialem zrezygnowac, odpisuja, ze u nich w systemie kupon
    widnieje jako
    > wykorzystany.
    Rozumiem, że w/w firma ma przez Ciebie podpisany kwit, że kwitujesz
    wykonanie usługi?