-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Date: Thu, 10 May 2012 11:03:17 +0200
Organization: futrzakowo
Lines: 79
Message-ID: <jog09o$bl8$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
References: <jodrse$a30$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<joe5gh$2ks$1@inews.gazeta.pl> <joe879$e27$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
<joeojl$mqk$1@inews.gazeta.pl> <jofss2$62k$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
<jofuev$lkj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-38-64.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336640702 26613 77.255.38.64 (10 May 2012 09:05:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2012 09:05:02 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <jofuev$lkj$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448261
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-05-10 10:32, Adam pisze:
>> Pomówienie, działanie na niekorzyść itd.
>
> Czy na pewno czytałeś, to co napisałem???
Tak.
> Dalszy ciąg cytatu :"A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
> własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien traktować ich
> jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił."
> A może tu jest pomówinie lub działanie na niekorzyść? "traktować jako
> potencjalnych oszustów"? Bez przesady.
Nie, to nie jest przesada. Sugerujesz, że w ten sposób postępują,
włącznie z ostrzeżeniami itd. Trzeba było sprawdzić przy odbiorze,
a nie teraz opowiadać o domniemanym złym traktowaniu klientów,
próbach ich oszukiwania oraz sugerowanym burdelu w prowadzonym
interesie - jak napisałeś "Firma nie wie co oferuje, co
sprzedaje i wysyła".
> Potencjalnym oszustem może być każdy.
To niczego nie zmienia w zakresie Twoich insynuacji.
>> Jakie stwierdzenie faktów? Że niby są oszustami? Sprzedaż wysyłkowa,
> Ja nic takiego nie napisałem.
Pewnie, oni tylko oszukują klientów i trzeba na nich uważać.
>> trzeba było sprawdzić przy odbiorze, a nie teraz płakać, jakimi to
> Toż to napisałem, że trzeba DOKŁADNIE spradzać, czyli wiedzieć DOKŁADNIE jak
> ma być opisana kupowana u nich opona.
Litości - nie u nich, tylko w ogóle, jeżeli dokonujesz zakupu na
odległość. Zresztą tak naprawę nie sposób się pomylić jak się człowiek
opony kupuje.
>> niby 'potencjalnymi' oszustami są i że tak ich traktować należy.
> Nie napisałem, że są 'potencjalnymi' oszustami, tylko że nalezy ich traktować
> jako 'potencjalnych oszustów', czyli firmę której nie nalezy za bardzo ufać.
Otóż to. Znaczy nic złego nie napisałeś, nie było pomówień o takie
działanie, nie było opowieści i złym działaniu firmy i złym
traktowaniu klientów. Ot tak obrzuciłeś kogoś błotem, ponieważ ma
za Twoje błędy odpowiadać.
>> Wysłali, wszystko było dobrze, teraz się okazało, że towar ciut się
>> różnił. Tobie pasował.
>
> I dalej by pasował, gdybym nie miał świadomości, że dostałem coś innego niż
> zamówiłem (w teorii gorszego, bo dostałem starszy model).
LOL - a kto wie co Ty zamawiałeś parę tygodni temu i jak wyglądała oferta?
> Nie pasuje mi za to
> sposób rozwiązania problemu i całkowite umywanie rąk przez firmę.
A co Ty chcesz od firmy? Wszystko zgodnie z regulaminem i zasadami.
> Gdybym
> dostał propozycję w stylu - "błyskawicznie dostarczymy Panu taką samą oponę
> jak poprzednio, po cenie jak poprzednio (za drugim razem cena opony była ok.
> 20% wyższa niż za pierwszym), i bardzo przepraszamy za pomyłkę" - to tego
> wątku by nie było.
Aaaa, propozycję - a może zamówiłeś jednak stary model i nowy jest
droższy? A może był błąd na stronie i czegoś nie sprawdziłeś?
>> Błędy się zdarzają, a jak zamawiasz przez internet to w Twoim interesie
>> leży znajomość zamawianego towaru, a nie opowieści o oszustach.
>
> A firma nie powinna wiedzieć co wysyła? A o oszustach to tylko ty jakieś
> opowieści co chwilę tworzysz.
Skoro firma kantuje to pewnie wciska ludziom tańsze opony by się nie
zorientowali.
--
Jutro to dziś, tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.12 11:35 Adam
- 10.05.12 11:57 Gotfryd Smolik news
- 10.05.12 12:08 Gotfryd Smolik news
- 10.05.12 12:02 Gotfryd Smolik news
- 10.05.12 12:29 Chris
- 10.05.12 13:05 Artur Maśląg
- 10.05.12 13:28 Cavallino
- 10.05.12 13:28 Iksinski
- 10.05.12 13:32 Cavallino
- 10.05.12 13:47 Iksinski
- 10.05.12 13:54 Iksinski
- 10.05.12 14:00 Cavallino
- 10.05.12 14:58 J.F
- 10.05.12 14:59 kamil
- 10.05.12 15:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)