    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Tue, 13 Apr 2010 16:59:04 +0200
    <hpen8a$ct6$1@inews.gazeta.pl> <hperlj$scg$1@inews.gazeta.pl>
    <hpevde$c3i$1@inews.gazeta.pl> <hpfc3i$sse$1@inews.gazeta.pl>
    <hpg1tn$itn$1@inews.gazeta.pl> <hpg2vc$mnu$1@inews.gazeta.pl>
    <hpjvrs$nnc$1@inews.gazeta.pl> <hpkvdf$e7h$1@inews.gazeta.pl>
    <hpmont$b6a$1@inews.gazeta.pl> <hpnrq1$ku9$1@inews.gazeta.pl>
    <hpo22p$frq$1@inews.gazeta.pl> <hprk44$g93$1@inews.gazeta.pl>
    <hpupc5$m02$1@inews.gazeta.pl> <hpvi5r$nu7$1@inews.gazeta.pl>
    <hpvsov$615$1@inews.gazeta.pl> <hq1gks$coe$1@inews.gazeta.pl>
    <hq1j7n$lkk$1@inews.gazeta.pl> <hq1p2h$cse$1@inews.gazeta.pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,10999714
    5,Re_Jeden_z_continuum.html
    drkagan napisał:

    > [b]Nie poznasz[/b]. Jesli pokaze ci doskonala kopie np. "Damy z Lasiczka", to jak
    ja odroznisz od
    > oryginalu?

    Prawdziwej damie z łasiczką, albo Ali z kotem - bije serce.
    Obraz nie ma serca. Obraz jest kopią. Kopia kopii także jest kopią.

    > Zalozmy, ze falszerstwa dokonano za zycia Leonarda...

    Nie szkodzi. Prawdziwa dama (modelka) już nie żyje, a obraz jest.

    > A ten caly wypadek, to tez moze byc typowy Matrix. Dla mnie to tak wyglada.
    Najpierw Michnik
    > rozpetuje katynska histerie
    > na lamach "Wybiorczej", a pozniej rozlatuje sie samolot pod Smolenskiem, z masa
    dygnitarzy na
    > pokladzie, ktorzy lecieli tam na moj koszt, ale bez mojej zgody. Kaczynski taki
    pobozny,
    > a zginal tragicznie, a ja, ateusz sobie spokojnie zyje. Wiec jak to jest, jelsli
    nie tak, ze to
    > wszystko jest tylko
    > "picem na wode, fotomontazem", a w najlepszym razie hologramem?

    Moim zdaniem gdy człowiek przestaje odróżniać prawdę od fikcji
    to popada w urojenia :(

    > I czemu jedno zludzenie nie moze sie kontaktowac z drugim? A moze jestesmy tylko
    dwoma
    > osobowosciami w mozgu jakiegos
    > innego osobnika?

    To też brzmi mi trochę irracjonalnie. Gdy o czymś nie myślę
    to to nie istnieje w moich myślach, a osoby o których myślę
    nie rozmawiają ze sobą, nie ważą, nie pachną, nie mają krwi
    ani innych płynów ustrojowych. Pojawiają się i znikają.

    > I skad wiesz, ze masz zmysly, a nie tylko ich zludzenie?
    > [b]Wedlug mnie, to obiektywnie istnieje tylko "ja", a reszta
    > to zludzenie, nad ktorym mam jednak bardzo ograniczona kontrole[/b]. Cos w rodzaju
    snu we snie,
    > jak u Lema...
    > Pozdrawiam!

    Ja wiem jedno: złudzeniem nie nakarmię swojego ciała.
    Do tego konieczna jest prawdziwa energia, powietrze i woda. :)
    --
    Edward Robak* z Nowej Huty
    http://groups.google.pl/group/robakks c:psf,psi|apm