  • Data: 2010-04-13 16:32:42
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > Zademonstrowałeś właśnie anonimowy użyrkowniku piszący z adresu
    > do czego prowadzi oszołomska niematematyczna teoria, w której
    > liczby pozbawione są miana.
    > z zapisu 1/2=C/2
    > wciągnąłeś wniosek, że C=1
    > tylko tego nie wiesz, że Lewa strona podaje ilość punktów
    > a Prawa podaje długość

    Wg tego co teraz piszesz "pół punktu" (lewa strona) ma
    długość C/2 (prawa strona). Do niedawna twierdziłeś, że "punkt" ma
    długość 1/C, a coś takiego jak "pół punktu" w twojej geometrii w ogóle
    nie istnieje...

    Twojego Achillesa można w "religii niematematycznej" bardzo prosto
    opisać, ale Robakksie opisz to precyzyjnie i nie bój się używać jednostek,
    to na prawdę nie boli...

    syzyf