    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Tue, 13 Apr 2010 14:45:58 +0200
    <hpen8a$ct6$1@inews.gazeta.pl> <hperlj$scg$1@inews.gazeta.pl>
    <hpevde$c3i$1@inews.gazeta.pl> <hpfc3i$sse$1@inews.gazeta.pl>
    <hpg1tn$itn$1@inews.gazeta.pl> <hpg2vc$mnu$1@inews.gazeta.pl>
    <hpjvrs$nnc$1@inews.gazeta.pl> <hpkvdf$e7h$1@inews.gazeta.pl>
    <hpmont$b6a$1@inews.gazeta.pl> <hpnrq1$ku9$1@inews.gazeta.pl>
    <hpo22p$frq$1@inews.gazeta.pl> <hprk44$g93$1@inews.gazeta.pl>
    <hpupc5$m02$1@inews.gazeta.pl> <hpvi5r$nu7$1@inews.gazeta.pl>
    <hpvsov$615$1@inews.gazeta.pl> <hq1gks$coe$1@inews.gazeta.pl>
    <hq1j7n$lkk$1@inews.gazeta.pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,10999067
    6,Re_Jeden_z_continuum.html
    drkagan napisał:

    > [b]Wydaje sie nam, ze sie przewracamy[/b]. A co sie dzieje tak naprawde, to tego
    nikt nie wie...
    > W ogole nie ma czegos takiego jak "prawdziwe kamienie". Sa tylko ich zludzenia,
    utworzone w
    > naszych mozgach. Przeciez nie wyjdziemy z siebie, aby sprawdzic, jak nasz Swiat
    wyglada tak
    > na prawde. A nawet gdybysmy wyszli, to jak ten Swiat poznamy?

    No właśnie. Jak poznać, że Word to nie Excel, że Forum Gazeta to
    nie Onet, że fotografia kiełbasy to nie prawdziwa kiełbasa itd.
    skoro można sobie założyć, że nie ma dostępu do prawdziwego Świata
    z Wordem, Mickiewiczem, Szopenem, Biblią - a wszystko to złudzenia
    utworzone w naszych mózgach. Czy w Twoim mózgu także powstało
    złudzenie iż wydarzył się gdzieś tam w złudzeniach tragiczny
    wypadek skutkujący śmiercią wielu ważnych osób ze świata, który
    jest złudzeniem z założenia niepoznawalnym?
    Jak więc to możliwe, że mnie czytasz skoro z założenia jestem
    złudzeniem? Czy złudzenie może pisać posty, których treści nie
    znasz zanim nie przeczytasz(?)
    Swojego czasu napisałem taką definicję:
    Świat to Księga, którą się czyta wszystkimi zmysłami i umysłem.
    zauważ:
    Treści Księgi się nie wymyśla bo już jest wymyślona. Ludzie tylko
    odbierają informację na czucie i domysł prawdziwości... :)
    --
    Edward Robak* z Nowej Huty
    http://groups.google.pl/group/robakks c:psf,psi|apm