    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Tue, 13 Apr 2010 10:36:41 +0200
    <hpen8a$ct6$1@inews.gazeta.pl> <hperlj$scg$1@inews.gazeta.pl>
    <hpevde$c3i$1@inews.gazeta.pl> <hpfc3i$sse$1@inews.gazeta.pl>
    <hpg1tn$itn$1@inews.gazeta.pl> <hpg2vc$mnu$1@inews.gazeta.pl>
    <hpjvrs$nnc$1@inews.gazeta.pl> <hpkvdf$e7h$1@inews.gazeta.pl>
    <hpmont$b6a$1@inews.gazeta.pl> <hpnrq1$ku9$1@inews.gazeta.pl>
    <hpo22p$frq$1@inews.gazeta.pl> <hprk44$g93$1@inews.gazeta.pl>
    <hpsfe9$fl6$1@inews.gazeta.pl> <hpsgu5$lcl$1@inews.gazeta.pl>
    <hpsil5$reg$1@inews.gazeta.pl> <hpsj1q$sno$1@inews.gazeta.pl>
    <hpsjeg$s5$1@inews.gazeta.pl> <hpsksb$5o4$1@inews.gazeta.pl>
    <hpspen$m1m$1@inews.gazeta.pl> <hpt0ga$j4g$1@inews.gazeta.pl>
    <hpt6ee$dtt$1@inews.gazeta.pl> <hpt784$hb6$1@inews.gazeta.pl>
    <hpuh31$lgd$1@inews.gazeta.pl> <hpuip4$rf8$1@inews.gazeta.pl>
    <hpuod6$iko$1@inews.gazeta.pl> <hpuqjc$qec$1@inews.gazeta.pl>
    <hq183a$b1t$1@inews.gazeta.pl>

    "syzyf" <s...@p...onet.pl>
    news:hq183a$b1t$1@inews.gazeta.pl...
    >"Robakks" <R...@g...pl>

    > Robakksie, nie irytuj się, sry jeśli w czymś przesadziłem :(
    >
    > Ale przykład jest prosty. Masz odcinek o długości 100/C, obracasz
    > go wokół jednego końca, drugi koniec zakreśla okrąg o promieniu
    > 100/C. W geometrii, którą proponujesz długość tego okręgu nie jest
    > całkowitą wielokrotnością długości odcinka 1/C.

    W geometrii którą opisuję i uzasadniam dowodami, liczba Pi jest
    proporcją dwóch liczb A / B
    Pi/2 = (log_2 C)!! *(log_2 C)!! / (log_2 C - 1)!! *(log_2 C + 1)!!
    czyli
    Pi/2 = oo!! *oo!! / (oo - 1)!! *(oo + 1)!!
    A = oo!! *oo!!
    B = (oo - 1)!! *(oo + 1)!!
    a podwójny wykrzyknik to podwójna silnia
    Jak widać liczba A to kwadrat iloczynu wszystkich liczb parzystych
    w zbiorze liczb naturalnych od 2 do oo=Alef0
    Zarówno liczba A jak i liczba B są liczbami całkowitymi większymi
    od Alef0. To liczby SILNE

    > Geometria, którą proponujesz nie jest wcale nowa. Proste jej zastosowanie masz np w
    aplikacji
    > "Paint" na twoim komputerze. Do w miarę prostych obrazków jest to zupełnie
    wystarczające. Jednak
    > zaawansowane projekty robi się w programach typu "AutoCad". I różnica między twoją
    geometrią, a
    > geometrią euklidesową jest właśnie analogiczna do tej pomiędzy
    > Paint'em i AutoCad'em.

    Bełkot. Nie próbując zrozumieć co piszę - dorabiasz sobie własne
    urojenia, a autorstwo swoich konfabulacji przypisujesz - mnie.
    Poszukaj sobie w Internecie Słynny "dowód", że liczby Pi
    nie da się zapisać jako proporcję dwóch liczb całkowitych.
    Ja wykazuję, że można wbrew "dowodowi", a liczby A i B
    są większe od największej liczby w zbiorze liczb naturalnych,
    są więc większe od oo=Alef0

    > Wiem, że z natury jesteś dociekliwy. Może przemyśl sobie te argumenty
    > na spokojnie, jeśli nie, trudno, jak wolisz.
    >
    > Z mojej strony EOT.
    >
    > syzyf

    Odpowiedz na pytanie:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    czy liczba kroków Achillesa jest skończona i jaka jest długość
    ostatniego kroku?
    . . .
    W odpowiedzi nie pisz idiotyzmów typu: "według Robakksa
    ilość kroków Achillesa jest skończona i równa 64"
    Napisz jak jest według Ciebie i Twojej religii niematematycznej
    o nazwie Słynna Teoria Mnogości.
    Pisz za siebie.
    Robakks