    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Date: Wed, 13 Oct 2010 20:14:37 +0200
    <qomwfj3zurgy$.132nr90dhwaov.dlg@40tude.net> <i910e8$h1u$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i92f8v$h3e$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net> <i93m48$ij7$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94157$8r4$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94oia$n6v$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net>

    W dniu 2010-10-13 19:43, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
    (...)
    > Wielu != wszystkich.

    Wszystkich i tak nie unikniesz.

    > Ale byłeś na takim kursie doskonalenia techniki jazdy czy tylko tak
    > sobie klepiesz ?

    Nie tylko na takim :)

    > Kurs taki potrafi często zmusić do refleksji nad własnym zachowaniem na drodze.

    Jak pisałem - u jednych może prowadzić do refleksji, u innych wręcz
    przeciwnie. Do refleksji mogą prowadzić również inne wydarzenia.

    > Zakładasz brak refleksji nad własnymi umiejetnosciami i budowanie owego
    > zdrowego rozsadku. Oczywiscie byles na takim kursie...

    Niestety - nie tyle zakładam, co zwyczajnie u bardzo wielu to
    występuje. Reszta wyżej.

    > Syf i liście na drodze to oczywiście warunki pogodowe.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Warunki drogowe != warunki pogodowe.

    > To większe szanse ma ten który coś umie czy ten który skończyl kurs na
    > PJ i będzie deptał co popadnie i kręcił jak popadnie ?

    Większe szanse będzie miał ten, który będzie jeździł rozsądnie i do
    tego coś umie - w szczególności przewidywać.

    > To nie wyklucza wszystkich możliwości.

    Jak wyżej - wszystkich sytuacji nie wyluczysz, nie przewidzisz, nie
    opiszesz.

    > Ich brak z pewnością nie pomoże. Troche ćwiczeń i zdrowy rozsadek z
    > pewnością są lepsze niż brak ćwiczeń + zdrowy rozsądek.

    No popatrz, jak pisałem wcześniej - najpierw rozsądek, później
    ewentualnie doskonalimy techniczne umiejętności, który być może
    się kiedyś przydadzą.

    > Nie wiem czy nie gorsze jest - jezdze wolno, prawo jazdy mam juz 30
    > lat,

    Hehehe - wiesz, ze ci z prawem jazdy posiadanym ~30 lat to ludzie
    z grupy o najmniejszej wypadkowości?
    http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=
    56054

    > jestem nieomylny wiec moge zajeżdzać drogę, wymuszac
    > pierszenstwo przy zmianie pasa oraz blokowac ruch jadac 50 km/h na
    > ograniczeniu do 80 km/h lewym pasem w piekny letni dzien.

    Najwyraźniej to co napisałeś powyżej ma się nijak do sytuacji
    rzeczywistej.