  • Data: 2010-10-13 22:43:36
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.10.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > (...)
    >
    > Przyjmujesz zbyt duże uproszczenia.

    Zaproponuj lepsze...

    > Ciężko bym pamiętał szczegóły sprzed wielu lat, ale pewnie jak
    > zadzwonisz pod np. +18194243324 to informacji udzielą.
    > Program? Np. zachowanie w sytuacjach krytycznych, reakcja na
    > nieprzewidywane poślizgi itd. O taki kurs pytałeś?
    > Mam ich trochę więcej :)

    Powalajaca ilosc szczegolow. Zupelnie jakbys te kursy robil
    korespondencyjnie.

    > Zmartwię Ciebie - wiele osób z takich sytuacji nie wyciąga żadnych
    > wniosków, że o refleksjach nie wspomnę.

    To nie jest wina szkoleń i zdrowego rozsadku tylko znacznie dalej
    idacych ograniczeń umysłowych.

    > Przykro mi, ale z tym jest niestety poważny problem - jeżeli ktoś nie
    > posiada rozsądku i stosownej wyobraźni, to nie wyciągnie żadnych
    > poprawnych wniosków z takich kursów, a już tym bardziej z wydarzeń
    > w realnym świecie.

    Kursy odbywaja sie w realnym swiecie. Nawet te korespondencyjne.

    > Bezmyślnie i 'umiejętnie' 'zapierdalają' szybciej. Wolę by jednak
    > jeździli mniej bezmyślnie, a nie bardziej umiejętnie.

    A ja wolę zeby jeździli mniej bezmyślnie i bardziej umiejętnie.

    > Ja? Nie. Jednak rozumiem ludzi, którzy tak robią.

    A ja nie bo tacy bardzo czesto zapierdalaja na prostej zeby przed kazdym
    zakretem prawie zatrzymac auto. Gdyby troche pocwiczyli mogliby jeździć
    np. płynniej (nie zapierdalac caly czas, po prostu jeździć płynniej).

    > Jak sam mam
    > wątpliwości, to też wolę zwolnić (nawet mocno), by później nie
    > być zmuszonym do wykorzystywania tego czego się nauczyłem
    > i potrafię, ale jest to raczej przeznaczone do specjalnych
    > zastosowań w sytuacjach naprawdę awaryjnych - mowa oczywiście
    > o ruchu cywilnym na drogach publicznych. Wiesz jaki mam
    > margines bezpieczeństwa dzięki temu?

    Z cala pewnoscia przeogromny... nie pamietasz juz ani miejsca ani
    programu ostatniego szkolenia ale za to z dosc duza pewnoscia odnosisz
    sie do swoich umiejetnosci.

    > Nikt - choćby i tysiąc kursów zrobił.

    A kto ma większe szanse na skuteczne przewidywanie i unikanie sytuacji
    podbramkowych. Rozsadny czlowiek przed kursem nieswiadomy swoich brakow,
    czy rozsadny czlowiek po kursie ?

    > Od dawna twierdzę, że w Polsce droga do PJ jest zbyt łatwa
    > i często produkuje nieodpowiedzialne łączniki między kierownicą
    > a pedałami. Kursy tego nie zastąpią oraz sytuacji nie zmienią.

    Droga do PJ w Polsce nie jest łatwa tylko jest niewłaściwa. Kursy (dla
    osób chcących podnosić swoje kwalifikacje) są w stanie braki w programie
    zniwelować.

    > Było to już omawiane, a statystyka jest jednak nieubłagana.

    Moment moment. Powolujesz sie na dokument twierdzac, ze znajduje sie tam
    jakas informacja. Prosze wskaż ją, podaj stronę.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net