  • Data: 2010-10-12 21:41:59
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-12 21:19, Robert Rędziak pisze:

    > Nie wiem czy sensowną, bo u innych nie jeździłem, ale jest SJS,
    > Kuchar miał (i chyba nadal ma) jakąś szkołę.

    Kuchar ma, ale z Krakowa będzie daleko, bo to jest w Debrznie koło
    niczego ;) Z krakowskiego punktu widzenia 90km za Bydgoszczą.

    Bardzo duże tereny do jeżdżenia, jak dla mnie cały ośrodek rewelacyjny:
    http://www.rallyland.pl/

    Tereny:
    http://www.youtube.com/watch?v=fWyTUBHuKa8
    http://www.youtube.com/watch?v=-55W1DNNnSc