  • Data: 2010-10-12 19:26:20
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
    skreślić):

    > Zgadza się. Najpierw należy nauczyć się rozpoznawać zbliżanie się do
    > punktu utraty przyczepności i mieć do tego stosowny szacunek.

    Em... Ale to chyba zdrowiej będzie robić na jakimś (dużym) placu, a nie na
    drodze, nie? Mnie chodzi właśnie o to, żeby dopaść siakąś szkołę, co mi na
    wielkim placu (bez groźby rozwalenia auta!) pokaże co robić żeby samochodu
    (przede wszystkim) nie wprowadzić w poślizg, a jak już się "uda" ślizgnąć
    to jak na to reagować. Nawet jak warunki będą chorobliwie śliskie, IMO
    lepiej uczyć się na jakiejś lodowej masakrze, bo (taki dziwny tok
    rozumowania) jak się w ekstremalnych warunkach nauczę, to w lżejszych
    będzie tylko łatwiej. Chyba, że jestem w błędzie to podwijam ogon i brnę
    dalej przez wątek.

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.