eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRLRe: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <5990bc77$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <omre8c$k8n$1@node2.news.atman.pl>
    <5991668a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <oms20u$6fd$1@node2.news.atman.pl>
    <59919088$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
    <omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
    <1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
    <on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
    <5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
    <5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
    <59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
    <59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
    <5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Fri, 18 Aug 2017 10:37:21 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <5996a744$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1503045444 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 82.143.187.50:65178
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2218412193
    X-Received-Bytes: 3169
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613121
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5996a1fd$0$15203$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2017-08-17 o 23:27, RadoslawF pisze:
    >> Najpierw coś piszesz a potem zaprzeczasz w kolejnych zdaniach.
    >> Więc tak dla uściślenia to silnik, skrzynię biegów, komputer
    >> pokładowy i karoserię robią "tamże" czyli na miejscu?
    >> Lub przynajmniej u nas w kraju?
    >> I jak u nas to jaki procent silnika czy skrzyni robią
    >> u nas z naszego surowca a jaki przychodzi z zagranicy?

    Jak za gleboko zejdziesz, to sie sam pograzysz.
    Rudy zelaza sie w Polsce nie produkuje, boksytow nie, ropy naftowej
    nie, wiec te wszystkie samochody to z zagranicznego surowca :-)


    >Podobno ok. 90% VW Craftera oraz Caddy robione jest w Polsce.
    >Włącznie z silnikiem.

    Troche watpie, bo gdzie te fabryki. Choc sporo tych fabryk jest.

    A i policzyc trudno, bo silnik - z polskiej fabryki.
    Czy z polskiej montowni ? Robia tam cos do tego silnika, czy tylko
    skladaja z czesci ?
    A jak 2/3 czesci robimy ... to jak to ujac w % koncowym ?

    Komputer, wtryskiwacze, pompa wtryskowa, pompa paliwa - polskiej
    produkcji ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: