  • Data: 2017-08-17 10:29:01
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:on21tf$o80$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-08-16 o 14:47, J.F. pisze:

    >Nie na tyle żeby fabryka przeżyła.

    Szczegolnie jak sie juz nie chciala wysilac na eksport, a krajowy
    rynek sie kurczyl.

    >Niektóre odmiany Elemisów nie miały.

    Byc moze. No ale dziwisz sie klientowi, ze woli TV z pilotem ?

    Wiec ja bym sie skupil na tym, ze niektore mialy, i z tych fabryka
    mogla zyc.

    >Z drewna a dokładniej ze sklejki.

    A nie wygladal.
    Czyli to nie wyglad spowodowal upadek :-)

    >Nie wiem jak było z tymi układami.

    Wybralismy niektore do produkcji w PRL, byc moze licencje kupilismy, i
    robilismy uklady, a potem je uzywalismy w TV.
    Tylko one nie zawsze wytrzymywaly.
    I nie wiem - jakosc gorsza, czy wieksze kineskopy przekraczaly
    mozliwosci, a wyboru nie ma, czy zachod w miedzyczaie ulepszyl, a my
    nie - dosc, ze klient pamietal, ze to sie czasem psuje.
    No coz, przynajmniej naprawa byla tania.
    Ja kupilem jakis no-name, pare lat wytrzymal, az mu sie kineskop
    spalil.

    >A może nie była ceniona tylko uznano że towar lepiej się sprzeda jako
    >Junak niż jako HonSun.

    Czyli marka byla ceniona :-)
    Takze przez klientow, wbrew temu, co piszesz :-)

    J.