-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04
.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<1glznmeciff15$.16mvs8a7h40ae.dlg@40tude.net>
<omg0e1$g8o$1@node1.news.atman.pl> <omg1bo$qfg$1@news.agh.edu.pl>
<omg33e$idu$1@node1.news.atman.pl>
<598c2fce$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<omhvs2$nrp$1@news.agh.edu.pl>
<598c8beb$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<omik37$gvi$1@node2.news.atman.pl> <omjhbr$t9t$1@node1.news.atman.pl>
<omjsc8$lmg$1@node2.news.atman.pl> <omkmn0$egi$1@node2.news.atman.pl>
<omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
Date: Fri, 11 Aug 2017 20:33:47 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <598df88c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1502476428 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 82.143.187.50:57521
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 575273616
X-Received-Bytes: 2899
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612717
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:omkqlh$77j$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2017-08-11 o 18:41, Wiesiaczek pisze:
>> Mało pamiętasz :)
>> Ja w tamtych czasach pracowałem w bazie transportowej i miałem do
>> czynienia właśnie z Żukami benzynowymi (zabrałem głos w innej
>> cześci wątku), oraz Starami 28 (inne również).
>> Star 28 był na tamte czasy całkiem udaną konstrukcją i był filarem
>> transportu w Polsce.
>W firmie transportowej pracowałem od 86 do 90 roku.
>Star 28 nie był filarem transportu, był konstrukcją przejściową.
>Instalacja elektryczna na 12V jak w Starze 29 ale rozruch
>silnika z 24V więc dali dwa akumulatory.
>I całość tak sprytnie podłączyli że ładował się tylko jeden.
>O ile kierowcy dwu skrzyniowców radzili sobie częstą zamianą
>akumulatorów
Nie mow, kierowca mial akumulatory zmieniac ?
Kto to wymyslil i po co :-)
>Filarem w firmie gdzie pracowałem były Ziły 130 i Kamazy.
>W większości krajowych firm filarem były Jelcze, potem Ziły i Kamazy
>a jeszcze dalej Tatry i Liazy. Stary to mogły być filarem w latach
>sześćdziesiątych do rozpowszechnienia się Jelczy.
Zaraz, ja tych modeli nie rozrozniam, ale stary przeciez jedzily,
kojarze takie z nowoczesna buda.
Chodzi o ilosc, czy ze wojsko wszystkie bralo ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.17 21:22 Wiesiaczek
- 11.08.17 21:41 RadoslawF
- 11.08.17 21:53 RadoslawF
- 11.08.17 21:58 Wiesiaczek
- 11.08.17 22:13 RadoslawF
- 12.08.17 08:20 J.F.
- 12.08.17 08:27 Wiesiaczek
- 12.08.17 08:37 Wiesiaczek
- 12.08.17 10:45 RadoslawF
- 12.08.17 10:55 RadoslawF
- 12.08.17 11:29 J.F.
- 12.08.17 15:27 Wiesiaczek
- 12.08.17 20:53 RadoslawF
- 12.08.17 21:02 RadoslawF
- 13.08.17 13:21 Wiesiaczek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=