  • Data: 2013-12-21 13:40:39
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-21 11:06, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > O ile będziesz wypłacał odszkodowanie każdemu, u kogo skutkiem jest
    > jakiś problem, to nie ma sprawy.
    > Powiedzmy 100 zł za każdą godzinę spóźnienia z powodu karania dopiero
    > skutków.
    > Wchodzisz w to?

    Dlaczego ja? Sprawca niech płaci, jego ubezpieczyciel, rodzina itp.

    A Ty będziesz wypłacał odszkodowanie każdemu, komu policja czy ITD
    zawraca głowę z powodu jedynie domniemania możliwości stworzenia problemu?

    > Zresztą - miałeś trzymać twarz zamkniętą w tym wątku.

    Specjalnie dla Ciebie robię wyjątek. Powyżej pewnego kalibru bzdura nie
    może zostać bez komentarza.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.