    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Osły na letnich oponach
    Date: Sat, 21 Dec 2013 07:59:22 +0000 (UTC)
    <52a2e1ca$0$2176$65785112@news.neostrada.pl> <l7uq7l$57v$1@dont-email.me>
    <52a329ba$0$2375$65785112@news.neostrada.pl> <l7vce5$kp$1@dont-email.me>
    <52a3493b$0$2145$65785112@news.neostrada.pl> <l7vnkr$3ks$1@dont-email.me>
    <52a399ed$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <52a41ab5$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a485d3$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <l8t2an$moc$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <l8valp$lqi$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <l90gtc$amp$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <l92bpn$e9$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A chodzenie po pijaku ?

    Mnie to nawet specjalnie jezdzenie rowerem nie przeszkadza o ile gośc nie
    jedzie napruty srodkiem autostrady. I zarówno w przypadku roweru czy
    chodzenia ewentualne karanie ograniczyłbym tylko do skutków.
    Ale samochód to inna bajka - zbyt duze niebezpieczenstwo zwiazane z moca,
    masa itp.
    Ale nie do konca rozumiem do czego dążysz. Czy mogłbys, zamiast podpytywzć
    połsłówkami, napisać wprost? Jesteś za tym, aby było mozna jezdzic
    samochodem po alkoholu?

    > No i co z tego ?

    Do czego dążysz?

    > Nie widać

    > I jak zapłaci to wszystko będzie ok ?

    Ok bedzie, jak nie bedzie blokował ruchu.
    Kara ma mieć równiez działanie zapobiegające.
    Jeżeli bowiem masz wymienić opony za powiedzmy 600zl a ryzykujesz
    zapłacenie 500zł mandatu to ryzykowanie jest nieekonomiczne.

    > Bo czytać nie umiesz ?

    Nie, bo piszesz nieskładnie :)
    Ale odpowiadając - nie, ludzie sami nie zmieniają.
    Jadą, próbują, mówią, że jakoś to będzie, że śnieg u nas nie często itp.
    A potem się dziwią, że mały opad i miasto zablokowane na kilka godzin.

    > Skoro sam sobie poradzi to po co kara i dlaczego finansowa

    Po pierwsze dlatego, że nie zrobił tego zawczasu i przez to doprowadzał do
    blokowania miasta.
    Po drugie dlatego, ze pomimo tego, iż wiedział, że samochód ma niesprawny,
    dalej próbuje jechac na zasadzie: 2 km na godzine, ale jakos dojade. A inni
    mnie nie interesują.

    > Znaczy Ty ich sprowadzasz

    Nie, Ty ich sprowadzasz.
    Argumentowi BO TAK zawsze przeciwstawiam argument BO NIE!

    > Paraliż bierze się z ... wielosezonowych w TIRach

    Tez.
    Ale zauwaz - ja nie postuluje karania za letnie opony.
    Ja postuluje karanie za skutki.
    Wiec jezeli masz letnie ale jedziesz dobrze, nie masz problemu z ruszaniem
    itp. to ja się takich osób nie czepiam.

    > Pierdoły

    Ciekawy argument.
    Musisz go przedstawić w inynch dyskusjach przy stole wigilijnym!