    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Osły na letnich oponach
    Date: Sun, 8 Dec 2013 13:00:48 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale na jakiej podstawie, jak nie ma nakazu, który pozwalałby na karanie
    > debili uważających inaczej?

    A co za problem zamiast nakazu dopisać przepis który nakładałby kare za
    blokowanie ruchu spowodowane nieodpowiednim ogumieniem?

    > Niezbędny do karania.
    > Nie chodzi tu o karanie za spowodowanie korka, bo to już za późno,

    Nie do końca.
    Kara przeciez ma równiez działanie prewencyjne.
    Oczywiście jeżeli jest odpowiednio wysoka.

    > debil
    > korek już spowodował, tylko o masowe karanie debili zanim spadnie śnieg
    > (czyli np. od początku listopada jak znalazł).
    > Zresztą jedno nie wyklucza drugiego.

    Bez sensu. Chcesz dać policji kolejne narzędzie do zamordyzmu. Będa się
    cieszyć.
    Ale nic dobrego z tego nie wyjdzie.

    Zreszta pytał cie juz ktos i zdaje sie nie odpowiedziałes (sorry jezeli tak
    a ja nie doczytałem):
    - czy weźmiesz odpowiedzialnośc za to, ze nakaz zostanie wprowadzony a po
    opadach sniegu nic sie nie zmieni i okaze sie ze to jedna w sporej czesci
    wina "niezgrabnych" kierowców?

    Przy czwartkowych opadach opony zimowe wiele by Poznaniowi nie pomogły. Bo
    problemem nie był śnieg tylko lód. Ledwo zjechałem z górki w koziegłowach
    jadac 3 na godzine, takie było oblodzenie. Miejscami 20km/h na płaskim to
    był maks.

    Swoja droga zdaje sie, ze tym razem służby niestety nie posypały przed
    opadem.
    Widział ktoś?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis