  • Data: 2013-12-08 15:09:44
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 08 Dec 2013 13:02:17 +0100, Cavallino wrote:

    > Względnie może auto masz czterośladowe i nawet o tym nie wiesz.
    > Jaką ma przeszłość?
    > Czy jakiekolwiek opony zimowe zachowywały się na nim lepiej?

    Przeszłość nieznana jak większości złomwozów z tego okresu. A tak serio,
    mam go od trzech lat i o takie sprawy jak zawieszenie, układ hamulcowy i
    zbierzność mocno dbam. W końcu od tego zależy ostatecznie bezpieczeństwo.
    Generalnie auto prowadzi się bardzo dobrze, nie ściąga go w żadną stronę
    ani podczas jazdy ani przy hamowaniu. Mogę puścić kierownicę i przejechać
    spokojnie ze 200m na prostej drodze bez potrzeby korekty toru jazdy.
    Wszystko potwierdza się na przeglądach, co jak na auto z 1997r wcale nie
    jest regułą. Tylko przyczepność na navigatorach woła po pomstę do nieba :(

    Tomek