  • 21. Data: 2014-05-25 08:46:16
    Temat: Re: Osiem rdzeni w Auchan
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 21 May 2014 00:32:28 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Za 999 plnów osiem rdzeni w Auchan:
    >
    > http://chinadroid.pl/index.php/thl-t100-potega-8-rdz
    eni-pewno/

    >13 Megapikseli ma lustrzanka sprzed siedmiu laty -- Canon 450 D.
    >Teraz tyle ma budżetowy smartfon

    Nie wiem czy ktoś to zauważył ale brak mu umts 900, a to poważna wada,
    i nie chodzi tylko o aero 2 ale w Polsce nadajniki na tej
    częstotliwości są praktycznie w każdej sieci.
    Nie wspominając o braku lte.
    No i oczywiście taki procesor 8 rdzeniowy media tek ma taką wydajność
    jak 4 rdzeniowy snapdragon, jak nie czasem i 2 rdzeniowy.
    Jak dla mnie to nie ma sensu się w takie coś pakować. Za 1000 zł już
    można coś innego sensownego znaleźć i nie koniecznie z firm chińskich.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-05-25 09:23:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-25 08:46, dizel pisze:
> [...]
    > to nie ma sensu się w takie coś pakować. Za 1000 zł już można coś
    > innego sensownego znaleźć i nie koniecznie z firm chińskich. Pozdrawiam

    Tak właściwie to o co chodzi z tym Mediatekiem, Antutu stawia je na
    czele wydajności, a więc skąd te krytyczne opinie niektórych użytkowników?

  • 23. Data: 2014-05-25 09:45:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 25 May 2014 09:23:16 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Tak właściwie to o co chodzi z tym Mediatekiem, Antutu stawia je na
    >czele wydajności, a więc skąd te krytyczne opinie niektórych użytkowników?

    Może stąd że 2 rdzeniowy snapdragon w testach wypada podobnie jak 4
    rdzeniowy mediatek.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-05-25 09:48:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 25 May 2014 09:45:22 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Może stąd że 2 rdzeniowy snapdragon w testach wypada podobnie jak 4
    >rdzeniowy mediatek.

    Większa liczba rdzeni wcale nie oznacza większej wydajności, mediatek
    idzie na ilość rdzeni, nie na wydajność.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-05-25 12:35:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-25 09:48, dizel pisze:

    > Większa liczba rdzeni wcale nie oznacza większej wydajności, mediatek
    > idzie na ilość rdzeni, nie na wydajność.
    >
    > Pozdrawiam

    No ale jak rozumieć tych co to chcą porady co do zakupu sprzętu z
    zastrzeżeniem że procesor to nie może być Mediatek? Jacyś wrogowie
    wielordzeniowych procesorów, bo tak w sumie co to obchodzi klienta ile
    rdzeni ma procek, ma być wydajny i tyle.. a Mediateki wg. Antutu są
    wydajne.

  • 26. Data: 2014-05-25 15:16:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 25 May 2014 12:35:51 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >wielordzeniowych procesorów, bo tak w sumie co to obchodzi klienta ile
    >rdzeni ma procek, ma być wydajny i tyle.. a Mediateki wg. Antutu są

    Nie wiem skąd antutu bierze te swoje wyniki, ale patrząc na testy
    procków w necie to jest tak jak wyżej pisałem.
    Tańsze procki więc i z wydajnością można się spodziewać że będzie
    mniejsza jak dla mnie.
    Prześciganie się na ilość rdzeni to tak jak w aparatach w telefonach
    im więcej mpx tym teoretycznie lepiej, ale to tylko marketing.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-05-25 15:17:01
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-05-25 12:35, Trybun pisze:
    > No ale jak rozumieć tych co to chcą porady co do zakupu sprzętu z
    > zastrzeżeniem że procesor to nie może być Mediatek?
    Czytać ze zrozumieniem ;)

    Czasami ludzie oczekują co najmniej dobrego działania skojarzonych
    układów, a mediateki słyną z badziewnych peryferii.
    Osobiście przeszkadza mi bardzo w tych procesorach obsługa
    gps-a(niedokładność, kiepska widzialność satelit, długi czas
    synchronizacji). Pewnie wspomnisz tu, że jak się chce dobrego gps-a to
    można kupić dedykowany sprzęt. Oczywiście że można, ale po co, skoro za
    dużo mniejsze pieniądze można mieć to w telefonie?
    Innym ludziom też przeszkadza niska wydajność grafiki, albo rozłączający
    się często bluetooth - a to masz w mediatekach :)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 28. Data: 2014-05-25 19:00:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-25 15:16, dizel pisze:

> [...]
    > Prześciganie się na ilość rdzeni to tak jak w aparatach w telefonach
    > im więcej mpx tym teoretycznie lepiej, ale to tylko marketing.

    Ja też nie wiem, ale z drugiej strony nikt "poważny" jakoś tych ich
    testów nie kwestionuje..

    Bo ja wiem czy procek jeżeli od tańszego producenta to automatycznie
    równa się mniejsza wydajność? W Intelu to odbywa się tak, że te tańsze
    są sztucznie zubażane. Wychodzi taka sama seria, z tym że część jest
    pakowana i wysyłana do sprzedaży, a pozostała przed sprzedażą trafiają
    jeszcze na taśmę gdzie zostają pozbawiane, że tak powiem - pełnej mocy..
    i jako tańsze trafiają na rynek.

  • 29. Data: 2014-05-25 19:03:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-25 15:17, Dylon pisze:
> [...]
    > Innym ludziom też przeszkadza niska wydajność grafiki, albo
    > rozłączający się często bluetooth - a to masz w mediatekach :)

    Jaka kiepska obsługa GPSu? W telefonie z Mediatekiem jest ona prawie
    taka sama jak w normalnej nawigacji. Poza tym że w obecnym moim
    telefonie łapanie fixa trwa trochę długo. Ale w poprzednim zajmowało mu
    to kilka sekund, a więc to raczej za sprawą producenta telefonu, a nie
    procesora powstają te opóźnienia. Być może chodzi także chodzi o sam
    moduł GPS.
    Poza tym żadne problemy z grafiką czy bluetoothem nie występują.
    Jedyne co mnie zastanawia to fakt że Mediateków nie ma w konfiguracji z
    Androidem wyższym niż wersja 4.2...

  • 30. Data: 2014-05-27 01:58:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53818d62$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > W urządzeniach z Androidem w ogóle internet gorzej chodzi.

    Nie podzielam tej opini.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'