  • 1. Data: 2014-05-20 20:55:04
    Temat: Play ogranicza korzystanie z nadajników orange
    Od: z <...@...pl>

    Dostałem już kilka smsów z ostrzeżeniem że mój operator play ogranicza
    korzystanie z sieci orange i zaleca ustawienie automatycznego wyboru.
    Z powodów zasięgowych zależało mi na takiej funkcjonalności a tu proszę.
    Ściema żeby ograniczyć ruch czy faktycznie prowadzi to do opuszczenia
    nadajników orange (a może i innych)?

    PS. Czy ma to związek z inną informacją że w mojej miejscowości Play
    oferuje 4G LTE?

  • 2. Data: 2014-05-20 23:19:01
    Od: "ssss" <ddddddddddddd>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nadajników orange (a może i innych)?

    > PS. Czy ma to związek z inną informacją że w mojej miejscowości Play

    w sumie... to ja juz od dluzszego czasu nie moge ustawic na
    sztywno/tymczasowo pomaranczy. Z dostepnych opow [we Wroclawiu] mam: Play,
    Play (Plus), Play(T-Mobile). I tyle.

  • 3. Data: 2014-05-21 01:09:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 May 2014 20:55:04 +0200, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >nadajników orange (a może i innych)?

    >PS. Czy ma to związek z inną informacją że w mojej miejscowości Play

    Nie. Praktycznie w całym kraju wyłączono abonentom dostęp do roamingu
    Orange. Jest to związane z ograniczeniem kosztów.
    Zresztą ostatnio głównym partnerem roamingowym stał się T, nie jak
    dotychczas plus, być może w niedalekiej przyszłości wyłączą dostęp i
    do plusa, bo z tego co pamiętam umowa na roaming z plusem trwa do
    przyszłego roku, na dzień dzisiejszy to tylko gdybanie ale nigdy nic
    nie wiadomo. Widocznie T zaoferował najniższe kwoty za roaming playowi
    z wszystkich opów.
    Można go przwyrócić, wysyłając zgłoszenie przez play24 i podając nr
    zgłoszenia w tym wątku z prośbą o ponaglenie, choć są już przypadki że
    kilku osobom przywrócono możliwość logowania do Orange ale po kilku
    dniach znowu nastąpiła blokada:
    http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Pl
    ay-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orang
    e%29