  • 1. Data: 2014-05-20 21:10:49
    Temat: Przełączanie profili
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Może ktoś polecić aplikację do czasowego przełączania profili do Droida?
    Bez zbędnych wodotrysków, jak: włączanie BT, lokalizacja GPS, czy
    wysyłanie SMSów.
    Używam Sound Profiles Free, ale nie sprawia się najlepiej.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2014-05-21 00:13:26
    Temat: Re: Przełączanie profili
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "ALEX Alpha MR" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Może ktoś polecić aplikację do czasowego przełączania profili do Droida? Bez
    > zbędnych wodotrysków, jak: włączanie BT, lokalizacja GPS, czy wysyłanie SMSów.
    > Używam Sound Profiles Free, ale nie sprawia się najlepiej.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pr
    obeez.liteprofiles

    Nie musisz używać GPS czy BT ani nawet BTS. Konfigurujesz jak chcesz.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-05-21 01:02:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "MichaelData(R)" wydumał(a) w wiadomości ID
    > "ALEX Alpha MR" wydumał(a) w wiadomości ID
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pr
    obeez.liteprofiles
    > Nie musisz używać GPS czy BT ani nawet BTS. Konfigurujesz jak chcesz.

    yyy, jak sobie z blackmarta (http://chomikuj.pl/norbi.trz/Blackmarket+Android )
    sciągniesz pełną wersję to bangla aż miło. Projekt nie jest już wspierany.
    Szkoda, bo ma trochę błędów ale jest po polsku i obsługuje (jak dla mnie) BTS
    (cell) czyli działa w danym miejscu bez GPS. Są nawet pluginy, jeśli ktoś
    wymaga...całkiem fajna apka.
    --
    Michael________

  • 4. Data: 2014-05-21 21:05:20
    Od: W <w...@w...pl>

    ALEX Alpha MR wystukał, co następuje:

> [...]
    > wysyłanie SMSów.
    > Używam Sound Profiles Free, ale nie sprawia się najlepiej.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama

    używam od baaardzo dawna, lekkie, dziala w tle, nigdy nie sprawialo
    problemow