  • 1. Data: 2014-05-21 07:38:29
    Temat: migracja Orange >>> Nju
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kolega chce przeniesc numer (abonament) z Orange do Nju.
    Rzecz w tym, ze o ile przy przenoszeniu numeru z innej sieci dostaje sie
    nowa karte SIM, to przy przenoszeniu z Orange karta SIM pozostaje ta
    sama (tak przynajmniej twierdzi ten kolega).
    Czy ktos moglby to potwierdzic/zaprzeczyc?
    Rzecz w tym, ze kolega ma juz stara karte, a na dodatek do nowego
    telefonu potrzebuje miniSIM.
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-05-21 09:00:59
    Temat: Re: migracja Orange >>> Nju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
> [...]
    > sama (tak przynajmniej twierdzi ten kolega).
    > Czy ktos moglby to potwierdzic/zaprzeczyc?

    Jak znam T-mobile - przenosiny nie sa mozliwe.
    Moze pan sie przeniesc od innego operatora, ale pan nie jest u innego
    operatora.
    Myslisz ze Orange zechce tracic duzo placacego Abonenta ? :-)

    Ha ... chyba jednak w Orange mozna :-)

    > Rzecz w tym, ze kolega ma juz stara karte, a na dodatek do nowego
    > telefonu potrzebuje miniSIM.

    To niech przeniesie dwa razy :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-05-21 11:18:13
    Od: "ssss" <ddddddddddddd>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...
> [...]
    > Czy ktos moglby to potwierdzic/zaprzeczyc?
    > Rzecz w tym, ze kolega ma juz stara karte, a na dodatek do nowego

    Po pierwsze wystarczy zadzwonic na infolinie... ludzie sa pomocni

    Po drugie migrujesz do NJU za pomoca SMS'a.

    Po trzecie proponuje wymienic karte pomaranczy w salonie na wlasciwa i wtedy
    zmigrowac do NJU. Oczywiscie wymiana bedzie platna.

    Kolega jest jakis ubezwlasnowolniony, ze nie potrafi sie dowiedziec u
    zrodla...? Rozumiem jakis trudny problem... ale taka podstawa??
    Tak samo na jednym z for kolo od 2 miesiecy nie daje rady zlozyc wymowienia
    na uslugi u jednego z operatorow...radzi sie jak ma to wygladac itp. DWA
    bite miesiace, telefony na infolinie i nic... ;D

  • 4. Data: 2014-05-21 13:24:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-21 07:38, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Czy ktos moglby to potwierdzic/zaprzeczyc?
    > Rzecz w tym, ze kolega ma juz stara karte, a na dodatek do nowego

    1. wymiana jest płatna - nezależnie od tego, czy wymieni jako nju czy
    jako orange
    2. może przenieść na chwilę np do playa czy TM, a potem z powrotem.
    Wtedy ma kartę bezpłatną, ale traci czas. Pytanie, czy warto za 25 zł?

  • 5. Data: 2014-05-21 13:44:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <19jx81nmzhpwd$.qiztpe9tnotw.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak znam T-mobile - przenosiny nie sa mozliwe.
    T-Mobile mowisz...

    > To niech przeniesie dwa razy :-)

    E tam. To juz bylo rozpatrywane.

    Ale ja chcialem tylko uzyskac potwierdzenie/zaprzeczenie...
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-05-21 13:49:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <537c6f6c$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>,
    "ssss" <ddddddddddddd> wrote:

> [...]
    > na uslugi u jednego z operatorow...radzi sie jak ma to wygladac itp. DWA
    > bite miesiace, telefony na infolinie i nic... ;D

    Po pierwsze piszesz nie na temat.
    Po drugie twoje porady sa jakies belkotliwe.
    Po trzecie to mi twoj nick nie podoba. Jakis taki trollowaty.
    --
    TA

  • 7. Data: 2014-05-21 13:52:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <537c8d09$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>,
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > 2. może przenieść na chwilę np do playa czy TM, a potem z powrotem.
    > Wtedy ma kartę bezpłatną, ale traci czas. Pytanie, czy warto za 25 zł?

    O, dzieki za odpowiedz.
    No i jakos nie do konca wierzylem ze migrujac z Oranga zostaje sie z
    karta Orange ktora juz nie jest Orangem, a Nju.
    A swoja droga to jawna niesprawiedliwosc jest - ci z zewnatrz sa
    faworyzowani.
    --
    TA

  • 8. Data: 2014-05-21 16:46:54
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:19jx81nmzhpwd$.qiztpe9tnotw.dlg@40tude.net
    [.........]
    > Jak znam T-mobile - przenosiny nie sa mozliwe.

    nie mozna przeniesc numeru z tmobile?? a co oni moga zabronic?
    (np do orange,nju,etc)

  • 9. Data: 2014-05-21 19:35:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości
    J.F. in news:19jx81nmzhpwd$.qiztpe9tnotw.dlg@40tude.net
    [.........]
    >nie mozna przeniesc numeru z tmobile?? a co oni moga zabronic? (np do
    >orange,nju,etc)

    Do Orange, Nju, Plusa, Playa itp mozna.
    A do Heyah nie mozna. Nie, bo nie. Mamy cie, szanowny kliencie, i nie
    puscimy.

    Orange i nju to ta sama zaleznosc ... ale zwyczaje byc moze inne :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-05-21 23:33:14
    Temat: Re: Re: migracja Orange >>> Nju
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A swoja droga to jawna niesprawiedliwosc jest - ci z zewnatrz sa
    >faworyzowani.
    ze co? ja to uznalem za ogromny pozytyw ze szybko i sprawnie moglem
    przeniesc w ten sposob pare osob, jeden sms i juz sa w nju, wiec
    faworyzwany faktycznie ale pozytywnie jak dla mnie :)