  • Data: 2011-11-20 23:24:19
    Temat: Re: Oscylator attiny2313
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już wczoraj przeczytałem tylko, że nic z tego nie wynika.
    > Może jakiś bit w fusach trzeba włączyć, aby wpisana fabrycznie korekta
    > zegara działała. Może trzeba coś w kodzie programu umieścić?
    >
    > Zbyszek
    Doszedłem już gdzie był błąd. Mój program wpisywał do rejestru osccal
    wartość 00 więc korekty zegara wpisane fabrycznie nie były brane pod uwagę.
    Swoją drogą widać jakie rozbieżne mają poszczególne generatory RC. Dobrze,
    że robią tą korektę fabrycznie. Mam nadzieję że po zmianie kodu programu
    będzie już dobrze.
    Zbyszek