  • Data: 2011-11-20 11:26:31
    Temat: Re: Oscylator attiny2313
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co ja wyczytałem kiedyś w dokumentacji to ich kalibracja daje +-10%
    > dokładności.

    Mi wychodzi rozrzut większy niż 10% (ok 25%) i im wiekszy rozrzut tym
    większa wartość korekcji wpisana fabrycznie - tylko, że nie koryguje.

    > A jakie napięcie zasilania?

    Napięcie idealnie 5V stablizowane do 0,01V

    > Ja bym pewnie przeczytał AVR053.

    Już wczoraj przeczytałem tylko, że nic z tego nie wynika.
    Może jakiś bit w fusach trzeba włączyć, aby wpisana fabrycznie korekta
    zegara działała. Może trzeba coś w kodzie programu umieścić?

    Zbyszek