    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Date: Fri, 8 Jan 2021 07:15:11 +0100
    <5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
    <5fe07440$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <rrqltq$kor$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fe10350$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rsut4t$qa0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rt11p6$dvo$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <rt123t$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rt1rsa$vvf$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <rt1slc$pk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rt68dk$5a4$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <rt6boj$78d$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rt6r2t$if3$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <rt6snb$jmg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <dcmz5rotiy1m$.1pean6op3002x$.dlg@40tude.net>
    <rt7lel$3dv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <qvur18ajfl2g.1xe4q5dnu3tjv$.dlg@40tude.net>

    W dniu 08-01-2021 o 00:19, J.F. pisze:

    > A czemu najgorszy wariant i na 1000 km, jesli ja np bede mial gniazdko
    > i codziennie po miescie na pradzie ?

    To będziesz używał i poprawiał bilans węglowy.
    Ale do statystyk nie wejdziesz.

    > Niby tak, ale kto jej to auto kupi ?

    No jednak kupują.
    A potem nie ładują.

    > naiwniak, co u uwierzy w 1 ... czy jednak troche oszczedza, 8 to mniej
    > niz 9, a jak ktos ma gniazdko, to i 1 zobaczy ...

    Tak, przez 30 km.
    Tyle że dopłata do hybrydy jest taka, że dla jeżdżących 30 km dziennie
    się to po prostu nie opłaca.

    > Bo jakby tak nikt nie kupowal ... to by nie produkowali.
    >
    > Albo po prostu przybywa osob z "ekologicznym mysleniem" i przemawia do
    > nich "diesel jest brudny, hybryda nie". Tudziez inne bonusy.

    Ale ta hybryda jest jeszcze bardziej brudna niż ten diesel.
    Zwłaszcza nie ładowana, albo jeżdżąca daleko więcej niż 30 km dziennie.