    Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <rr68d2$ef0$2$horizn@news.chmurka.net> <1acslmx2mfzlu$.dlg@myjk.org>
    <rr7av2$7er$1$horizn@news.chmurka.net> <a...@m...org>
    <5fd74675$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd79767$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rr9mn3$njm$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5fd875c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
    <5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
    <5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
    <5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 20 Dec 2020 16:31:43 +0100

    W dniu 2020-12-20 o 14:48, Myjk pisze:
    > Sat, 19 Dec 2020 22:51:13 +0100, cef

    > Nikdzie nie trwierdzę że zabrania -- palić wunglem też nie zabraniają. Co
    > nie znaczy że nie można myśleć samodzielnie i od tego dziadostwa uciekać
    > samemu.

    I znowu argument z d..., że dziadostwo.

    > Miałem trzy samochody z salonu i dwa z drugiej ręki też po salonie, więc
    > raczej wątpliwa jest twoja teza.

    Czyli nie umiesz jeździć.

    > Ja akurat umiem, ale jak patrzę jak jeździ pozostały procent to żal dupę
    > ściska.

    Każdemu się wydaje, że jeździ najlepiej.

    > Tylko znowu, nie jesteś pępkiem świata.

    Staraj się o sobie też tak pomyśleć. czasem.

    > No jak typowo porónujesz baterię rozruchową do trakcyjnej to nie ma o czym
    > dyskutować z takim ignorantem.

    Ignoranacją jest takie odebranie tego porównania.
    Twój równoległy dyskutant Cavallino, też na to się złapał.

    > No ale co w tym jest takiego strasznego co cię drażni? Chcesz zaprzeczyć
    > temu że spaliniak pierdzi (hałasuje), albo śmierdzi mu z rury wydechowej
    > toksycznymi spalinami?

    Zaprzeczać nie, ale wystarczy jak nie będziecie używali
    obraźliwych określeń i nie będzie sprawy.

    > Więcej jest dostępnych spaliniaków, wniosek z tego że ICE się przestały
    > sprzedawać na rzecze EV?

    Ogólnie sprzedaż czegokolwiek siadła, ale sądzę, że
    w przyszłym roku te nadwyżki z produkcji 2020 trzeba będzie jakoś upchnąć,
    żeby na placach u dealerów nie zalegały, więc to na spaliniaki będą
    mega promocje a elektryki pozostanę niszowe.

    > Tak J.F. że nie słyszy różnicy EV vs diesel bo mikrofon kłamie.

    A ii pisał bezpośrednio o komforcie użytkowania elektro.

    > W takim razie nie wiem z czym dyskutujesz, bo od poczatku, odpowiadając na
    > twoje pytanie, napisałem że ludzie ich nie kupują bo są za drogie, a są za
    > drogie bo niosą wyższy komfort którego ludzie nie doceniają.

    Odpowiadam na Twoje posty, bo za każdym razem dodajesz coś
    co wymaga jakiegoś wyjaśnienia.
    Pozostańmy zatem przy cenie i nie mieszajmy do tego mentalności,
    bo od tego się chyba zaczęło?

    > To tylko potwierdza co napisałem. Nie użytkowałeś dłużej, nie miałeś szans
    > się do dobrego przyzwyczaić, do tego ewidentnie jesteś negatywnie
    > nastawiony (bo i tak cię nie stać) więc nie odczułeś różnicy.

    Potwierdza to też co ja napisałem, że o użytkowaniu a raczej
    nieużytkowaniu EV decyduje zaporowa obecnie cena.

    > Z jakiego powodu uwzględniasz, pod kątem awaryjności, tylko rynek aut
    > używanych wystawionych na sprzedaż? Te co są w ruchu i właściciele nie chcą
    > się ich pozbywać już nie liczą się do statystyk awaryjności? Bo co?

    Ale dlaczego pod kątem awaryjności?
    Oceniam ilość tych aut na rynku, bo to świadczy o ofercie.
    Albo jest oferta bogata albo skromna.
    1% to jest skromna.

    > Zawsze mi śmierdziałeś megalomanem, teraz tylko to potwierdziłeś zrównując
    > się ze specjalistami w swoim fachu. Różnica między tobą a krytykami jest
    > taka, że oni latami studiowali, często jednak mają "fach w ręku", że nie
    > mają takich "wyników" jak ci o których się wypowiadają, wynika z różnych
    > aspektów, nie dlatego tylko że nie potrafią jak sugerujesz.

    To raczej Twoja megalomania, bo ja poddałem tylko w wątpliwość
    Twoje twierdzenie, że trzeba czymś jeżdzić, żeby się wypowiadać.
    A Ty od razu przypisałeś mi rolę krytyka i do tego najlepszego :-)
    Do tego użyłeś właściwego swojej kulturze epitetu, więc
    nie wiem kto wyszedł czyściej z tego.

    > Normy, które o kant tyłka można potłuc.

    Ogólnie obowiązujące.
    Chcesz przewracać świat do góry nogami i obalać normy
    a innych nazywasz megalomanami?

    > Nie jeździłem nigdy starymi trupami

    To tym bardziej musiałbyś zadbać o kulturę jazdy,
    albo o wybór mniej awaryjnych modeli,
    bo wygląda na to, że psuły Ci się nowe auta?

    > Auto za 1000 ełro -- ciche i ekologiczne. ROTFL

    Za te pieniądze nie znajdziesz lepszego.